wij gaan eindelijk eind volgende maand verhuizen. hebben jullie nog tips voor het verhuizen voor ons? en weten jullie misschien een goed verhuisbedrijf in de omgeving van den bosch?
Op alle dozen, zowel aan de zijkant als bovenop, duidelijk schrijven voor welke kamer het bestemd is en eventueel of het een dringende doos is (moet zsm opengemaakt worden, bijv bij keukenspullen, winterkleren, enz). Dan ga je veel sneller door de verhuis heen in je nieuwe huis. Nu al beginnen met inpakken van alles wat je niet meer gaat gebruiken tot de verhuis. Dan heb je straks minder stress. Genoeg bubbeltjespapier en oude kranten klaar leggen voor de dozen, altijd handig vor glas, potjes enz. En verder is het gewoon een rotklus, maar het is voor het goede doel!
Ook even selecteren met inpakken wat je snel weer nodig hebt en dozen die wel langer kunnen blijven staan, dit per kamer doen en er goed opschrijven (En natuurlijk ook opschrijven als het breekbaar is (spreek uit ervaring was dat vergeten bij onszelf met een verhuizing) Succes met verhuizen!
Op de doos zetten wat erin zit en ook of het breekbaar is. Gooi met inpakken weg wat weg kan en je niet naar het nieuwe huis mee wil nemen. Succes en gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Verhuizer: firma Pot uit Waalwijk! Durf niet te zeggen wat ze kosten, werd toen door mn werkgever geregeld/betaald. Veel tips zijn al gegeven. Maar zorg ook dat je nu alvast bekijkt cq sorteert wat je weg wilt gooien, wat nog een tweede leven kan hebben via bijv de kringloop of MP en wat je beslist niet kunt missen. Verder kun je nu in ieder geval alvast je zomerkleren in dozen stoppen.... je hebt ze de komende maanden toch niet meer nodig Tenzij je nog een vakantie richting zon hebt gepland
Misschien niet echt een tip voor tijdens het verhuizen.. Maar meer voor het uitpakken. Klinkt heel suf maar pak echt doos voor doos uit. Als je alles in een keer leeg raust dan zit je met zon enorme bende!! Ik ben inmiddels 5 keer verhuisd binnen 2 jaar en bij de laatste keer ben ik zo blij dat ik het zo heb gedaan! succes met je verhuizing ! en leuK!!
Ik lees even mee aangezien wij over 2 maanden ook ons huis uit moeten We gaan nu al beginnen met inpakken van spullen die we niet gaan gebruiken. En maak alvast een lijst met alle instanties bij wie je je adres moet wijzigen
Daar heeft TNT een heel handige lijst voor! Hierop staan zelfs dingen waarvan je denkt oh ja.... zoals de airmiles en dat soort gekke dingen Oh ja en wat ook handig is (afhankelijk van je financiële situatie): doorzendservice van TNT. Alle post die nog wordt verzonden naar je oude adres, wordt automatisch doorgestuurd naar je nieuwe adres. Kost meen ik iets van 20 euro voor 3 maanden
Jaaa klopt ik had al een heel lijstje en toen zag ik idd bij tnt dat ik airmiles nog was vergeten En die verhuisservice gaan we hier ook gebruiken!
@ verhuisservice... let er even op dat er ook veel post bezorgd word door 'Sandd'. deze worden dan dus niet doorgestuurd.