Voeding 7maand

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door toekomstigemam, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Hallo,

Ik heb een vraag. Mijn zoontje is 7,5 maand
    Ik heb nogal sterke meningsverschillen met mijn schoonmoeder.
    Ik ben van mening dat suiker echt nog niet nodig is en dat dat allemaal wel komt als hij ouder is.
    Vandaag hadden we daar gegeten na het eten vroeg ze mag hij ook yoghurt? Dat mag krijgt hij hier ook dus ze zet een pak vanille yoghurt,vla met Caramel en een pak optimel aardbeien yoghurt op tafel. Ze wou de optimel geven ik hè gezicht dat ik die niet wil geven alleen gewone yoghurt. Na paar keer zeuren heeft ze toch niet gedaan maar gaf wel even aan hem aan dat als hij zonder papa en mama was hij het wel had gehad.

Mijn vraag is be ik nu te beschermend qua dit soort dingen? Of kan dit echt geen kwaad?

Heb wel vaker van dit soort dingen met haar tijdje terug wou ze hem cake laten proeve. Uiteindelijk ook niet gedaan.dit is echt een ding waarom ik mijn zoon niet bij haar laat logeren voor zijn eerste jaar

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi,
    Moeilijk wanneer je verschilt van mening. Beneden 1 jaar kun je beter gewone magere youghurt geven, inderdaad liever nog geen smaakjes/suiker of zoetstof erin.
    Groetjes Angelique

Deel Deze Pagina