Hallo dames met de grootste wens, een gezond kindje op de wereld zetten. Wij zijn al 3 jaar bezig om zwanger te raken, 8 IUI,s gehad waarvan de 4 E een zwangerschap wat een mk werd helaas. Na nog 4 pogingen overgestapt naar IVF. De terugplaatsing van het verse embryo is niet gelukt. Nu heb ik gister de terugplaatsing gehad van de 1 cryo en heb ik vandaag iets licht roze afscheiding. Hebben andere dit ook gehad? Normaal lees ik alleen de forums en dacht nu ga ik eens wat schrijven en kijken of er meerdere mensen in deze spannende periode zitten. Misschien tot schrijft, Verpleegkundig
Hoi Verpleegkundige, Ik ben niet bekend met licht roze afscheiding na een terugplaatsing, maar reageer omdat ik in vrijwel dezelfde situatie zit als jij. Ik heb 6x IUI gehad, helaas zonder resultaat en ben in het najaar gestart met IVF. De eerste, verse terugplaatsing is ook bij mij niet gelukt. Vanmiddag heb ik terugplaatsing gehad van ons cryo (waarbij er helaas ook 1 verloren is gegaan tijdens het ontdooien). Dus we lopen redelijk gelijk op! Spannend weer de wachtweken...