hallo ik heb de wieg te leen van mijn tante waar ikzelf nog in heb gelegen alleen is het zon wieg met franjes enz die aan de binnenkant uitkomen wie weet of ik deze mag gaan gebruiken?
het is ong zoiets http://static.marktnet.nl/adimg/200705/ ... x500-f.jpg oh en mag je die wieg op een bad standaard zetten ? als dit stevig is?
Wie zou het jou verbieden? Als jij die wieg wilt gebruiken moet je dat lekker doen, jij bent er toch ook groot in geworden?
Bij Prenatal hebben ze een rieten reiswieg en daarvoor ook een standaard. Zou je wieg daar niet op passen? Anders staat hij zo hoog op de badstandaard!
Mijn wieg ziet er ook zo uit en zolang de stof katoen is kan het volgens mij geen kwaad, zou hem alleen niet op een badstandaard zetten..... Misshien overdag idd op bed en 'a vonds op de grond als je geen huisdieren hebt....
Zulke franjes vind je nog steeds aan de wiegen die nu worden verkocht, dus ik neem aan dat dat geen kwaad kan. Zelf lijkt mij een badstandaard veel te hoog? Ik zou hem dan inderdaad eerder op de grond zetten.
Wij hebben ook zo'n wiegje, en volgens mij mag het gewoon. De stof zit met elastiek band om de buitenkant dus kan niet verschuiven. Alleen een badstandaard lijkt me wel erg hoog, en ook niet echt stabiel denk ik.
Op de grond is te koud! Daar trekt de kou zo door. Is je man niet handig zodat hij een standaard kan lassen? Anders even bij een smederij vragen. Wij hebben trouwens ook zo´n wiegje. Rieten mand op een standaard en waar mijn vader zelfs nog in gelegen heeft. Heb er niet bij nagedacht of het wel "mag".