Hoi allemaal, Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden van ons tweede kindje. Ons zoontje kwam nogal onverwacht, ik kwam er ook pas na 3 maanden achter. Nu denk (hoop) ik dat ik weer zwanger ben en nu zit ik dus in een gebied wat ik, ondanks mijn eerdere zwangerschap, nog nooit (bewust) heb meegemaakt. Wat een spanning zeg! Pfff! Hoe dan ook, ik heb al sinds afgelopen zondag last van pijnlijke, zware borsten en kleine bloedingen. Soms helderrood, soms bruin. Die bloedingen houden dan een paar uur aan en dan verdwijnen ze, om vervolgens een dag later weer terug te komen. Ik denkt dat dit innestelingsbloedingen zouden kunnen zijn, maar ik vind het raar dat het al zo lang duurt. Volgens mij heeft te niets met een menstruatie te maken, maar dat weet ik niet zeker, want ik ben altijd heel onregelmatig. En ik weet dus ook niet wanneer ik kan gaan testen. ik word echt gek van de spanning en wilde dat gewoon graag even delen... Ik denkt en hoop ZO dat t raak is!
Ik zou za/zondag kunnen testen maar zit een beetje met hetzelfde probleem. Heb ook gisteren ineens bloeding gehad. Wel helder rood, maar anders dan bij een ongesteldheid. Wanneer kun of ga je een test doen dan? Ben wel heel erg benieuwd of het bij jullie raak is.
Ongeduldige ik! Net nog test gedaan, zo'n vroege test. Die moet je eigenlijk 's ochtends doen, maar ik kon natuurlijk niet wachten. En die tests zijn sowieso al minder accuraat als je ze vroeg doet. Dus, natuurlijk, negatief. Maandag mag ik toch van mezelf opnieuw proberen. Vijf dagen wachten. LANG! Hopelijk test jij ook positief, meisje29!
Oh ik ken het helemaal. Ik test ook vaak op de momenten wann je beter niet kunt testen en ook met de testen die dan eigenlijk nog niet kunnen maar puur in de hoop dat het toch Miss positief is. Ik ben bang dat het bij mij dan toch maar een ongesteldheid is. Maar heb stiekem 1% hoop dat t wat anders is. Houdt je me ff op de hoogte? Wachten duurt lang he.
Waarom denk je dat? Ik hoop voor je op die ene procent... We weten niks zeker tot je eerste positieve test of anders het doorzetten van je menstruatie. Ik probeer een beetje relax te blijven met al m'n kriebels, maar dat vind ik verdomd moeilijk. Al is het maar omdat ik heel de dag herinnerd word aan mijn vermoeden door die stomme buikkrampen en zware tieten! 😐 De komende week mag van mij rustig doorgespoeld worden. Een grote sprong naar maandag.
Ja precies. Heel snel doorspoelen deze week. Soms snap ik niks meer van me lichaam. Me gevoel zei echt dat het deze keer raak was tot gisteren. Gisteren dacht ik eerst Yes iets een bloeding dus innestelingsbloeding. Maar nu begin ik twijfelen of dit niet toch een menstruatie is. En ik heb al meerdere sites afgezocht naar de verschillen maar wordt je ook niet wijzer van. Daarom Twijffel ik of dit niet toch een menstruatie is. De teleurstelling zal vooral zijn als het mis is wat doen we dan verkeerd. Dat zullen er vast meerdere hebben maar ik had een knaller van een ovulatie test. De een zegt elke dag klussen. De andere zegt om de dag. We hebben na mijn idee vanalles geprobeerd dus dat is frustrerend. Maar dat kennen er vast meer. Ik zou haast bij jou wel denken dat het raak is hoor. Ben heel erg benieuwd.