Wie nog meer hoofdpijn voor menstruatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by eline23, Mar 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Sinds gister heb ik al hoofdpijn, ik heb meestal altijd elke maand hoofdpijn voordat ik ongesteld moet worden, daarmee kan ik ook altijd merken dat ik ongesteld word en dus niet zwanger ben..

Zijn er meer dames die dit hebben voor de menstruatie en wat doen jullie eraan?
    Ik heb nu soms ook van die rillingen,maar toch is mijn temperatuur vanochtend weer wat gestegen...

2. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Ja ik, doe er eigenlijk niks aan, maar meer omdat het bij mij in ieder geval niet zo ernstig is.

3. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

Oct 18, 2013
    1,786
    722
    113
    Hier ook. Heel soms bonkend, maar vaak een meer zeurderige hoofdpijn. Dan weet ik al dat mijn MS eraan komt.

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Jaa ik ook. Pff, elke maand begint het ongeveer op 9-10dpo. Zodra ik ongi word is het als sneeuw voor de zon verdwenen.
    Dus wanneer ik hoofdpijn krijg, denk ik ook al meteen dat het niet is gelukt. En tot nu toe klopte dat dus ook altijd.. ben erg benieuwd hoe het zal zijn in de maand dat ik wel zwanger raak.

5. Bailarino

Bailarino Lid

Mar 14, 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik ook altijd samen met last van de onderrug op de dag zelf ook last van steken in de onderbuik
    voelt altijd zooooo prettig *sarcasme*
    zelfs als ik aan de pil ben btw die zorgde er bij mij alleen maar voor dat mijn koorts zakte

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

Jan 29, 2008
    2,615
    24
    38
    Female
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ook iedere maand vreselijke hoofdpijn en dat 3 dgn lang. Niets helpt dan ook, ik word er gek van. Deze keer wel heel erg moet ik zeggen, ook slecht slapen wat het ook al niet beter er op maakt.

7. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

Mar 10, 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik heb het ook altijd 1 dag voor mijn MS. Slik dan paracetamol en neem vervolgens een warme douche. Helpt bij mij altijd wel.

Wat ook kan helpen is MS pilletjes. Kun je eens proberen :)

8. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

Feb 4, 2014
    1,568
    1
    0
    Drenthe
    Hier ook, ik krijg dan last van migraine.
    Heel irritant. Was er van verlost tijdens de zwangerschap en ook een tijdje daarna, maar het begint weer helaas..

Share This Page