Je zou t idd kunnen proberen. Hier iig wel dat als ik ff weg ben, hij zn verantwoordelijkheid wel neemt hoor! Durf de kids gerust n dagje bij hem achter te laten. T 'probleem' hier is puur als ik ook thuis ben. Nou moet ik wel zeggen dat ik niet werk. Dus te taken zijn echt ouderwets verdeeld.alleen soms zou t ook wel lekker zijn als hij ze n keer bijv naar bed brengt, en dat ik dan n keer kan blijven zitten.
T was niet letterlijk zo bedoeld, maar in de In van: als ik er toch ben gaat t n stuk sneller en soepeler zie mijn laatste reactie
Voorbeeld: ik was naar de ouderavond van J dr psz. Werd elk half uur gesmst hoeveel water en schepjes voeding in de fles moest (terwijl ik dat had uitgelegd voor ik.ging.. Beter had ik t dus opgeschreven), welke luiers voor D waren (maat is lastig te zien), en.of ze wel of geen slaapzak aan moest... Toen we alleen nog J hadden werkte ik nog.iedere vrijdag en.zonder. Vriend had dan de hele.dag J, en dat ging super.goed! Echt niks te klagen! Maar toen was ze al wat ouder en n stuk makkelijker. De beste tip.die ik kan geven is: praten, hopen op t beste en accepteren! Het maakt t n stuk makkelijker als je vrede hebt met de situatie. Voor jou, voor je vriend, voor je dochter en.voor jullie relatie!