Hoi allemaal! Na heel lang denken gaat dit hem waarschijnlijk worden: Faylivia of Fay-livia Vriend wil namelijk graag Livia en ik graag Fay maar das zo kort! We houden van lange namen zodat we kunnen afkorten met de roepnaam. In dit geval gaat de roepnaam dus Fay of Livia worden. Wat vinden jullie ervan? Welke schrijfwijze is het leukst?
Leuk verzonnen! Ik vind de tweede schrijfwijze ook het mooist, en zou dan voor Fay als roepnaam gaan. Succes!
Bedankt voor de reacties! Het voelt wel als een opluchting; eindelijk een naam waar we ons allebei in kunnen vinden. Vinden het ook goed bij Valentijn passen... Liefs
hoi ik vind beide namen heel mooi, mijn voorkeur gaat voor Livia, dus Fay-Livia, maar ik zou Livia-Fay doen...
Ik vind Fay-Livia het mooist, maar misschien had ik juist Livia als roepnaam gedaan.... Want Valentijn en Fay (begint beiden met een V/ F) dus bekt niet zo lekker. Valentijn en Livia vind ik dan beter klinken. En daarbij hebben ze beiden 3 lettergrepen. Vind ik ook mooier staan/ klinken!