hoi beetje vreemde tittel maar , het is me net opgevallen dat in nederland meer keuze is als in belgie . ik heb het foldertje binnen en daar stond een reeks babykleertjes in van jip en janneke . nu wil ik dit setje ( overslagtruitje , broekje , slofjes , mustje) kopen als eerste pakje , en zag het op de site van nederland gewoon staan in het assortiment . Plus dat er nog een andere truitje is van jip en janneke. vraag me af waarom ? hema is toch hema ? of ben ik mis ? mischien beetje nutteloos topic maar vraag het me echt oprecht af
Jip en Janneke stond inderdaad in het krantje van de Hema. Ze hebben niet altijd zoveel Jip en Janneke kleertjes, wrs tijdelijk iets. Wel raar inderdaad dat in belgie er minder van is dan in Nederland.
dat vind ik met meer dingen vreemd. bijvoorbeeld mac donalds de mayo kuipjes in belgie zijn groter dan hier. en ene danoontje in het happymeal kende ze niet zoals hier... kindjes kregen wortels in hun meal en keken ons aan of we gek waren haha..
Er zijn best veel verschillen in dezelfde winkels of restauranten maar dan net over de grens Vind dat echt bizar