Vraagje stokke xplory

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sneeuw, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er een voor de dreumes? Hoe doe je dat dan met de voetenzak erin. Doe je dan ook nog de bandjes over de schouders? volgens mij past dat helemaal niet. Vorig jaar als minimannetje paste het nog allemaal prima, maar ik kan volgens mij het ding onder bij de benen niet verlengen en de bandjes over de schouders heb ik nu al op z'n langst. Of doen jullie met voetenzak dan alleen de bandjes over de heupen heen?

2. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Die voetenzak van stokke is waardeloos want na een jaar passen ze er dus niet meer in. Ik heb zelf de voetenzak van lodder en een hele handige mamma die een stuk in het midden erin heeft gezet. Maar een vriendin heeft het bij de turk (niet beledigend bedoel ;) ) laten doen wat ook heel mooi is geworden.

3. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou waardeloos zal ik het zeker niet noemen want het is echt een heerlijke zak, ik weet alleen niet hoe ik de schouderbanden nog vast moet maken want incl. zak en winterjas past het niet meer, de zak op zich dus wel, hij zit er heerlijk in, maar ik vraag me af of het veilig genoeg is om hem alleen bij de middel vast te maken.

4. Ik heb de oude Stokke met een voetenzak. Hij past er nu niet meer in, maar is ook al bijna 2. Ik heb de voetenzak erop gehad tot hij 14 maanden was. Ik weet niet hoe oud jouw dreumes is? Tot 1,5 jaar had het hier wel gepast. Ik kan de bandjes gewoon verlengen en dat voetending moet je zo ver mogelijk uittrekken (hij kan er btw ook af hoor...). Dus kan me er niks bij voorstellen sorry!

(wil je anders een foto zien hoe het bij mij zit?)

5. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wil heel graag een foto zien, want volgens mij kon ik het ding bij de benen niet verder verlengen. Heb vandaag nog gekeken, ligt nu in de auto, maar misschien moet ik m nog es loshalen want dan wil het wel. Hij is 15 maand en wil er nog graag de winter mee doen want hij past er op zich nog prima in.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heb je dat verklein kussentje er ook al uit gehaald? De gordeltjes al op de hoogste stand gezet? Je kindje is pas 15 maanden dus het zou gek zijn als het niet meer zou passen. Anders even langs de babywinkel misschien dat er iets niet goed is met je gordeltjes want je kindje moet er zeker tot 3 a 4 jaar makkelijk in kunnen.

7. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja verkleiner was er vorig jaar eigenlijk al lang uit, ik ga vanmiddag wel es even naar de winkel en daar kijken/vragen, want ik wil de zak toch echt nog gaan gebruiken deze winter

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Bij mij lagen ze er nooit in in een dikke winterjas, de zak was dik genoeg en kon hoog genoeg dicht om het met alleen een vest extra aan warm genoeg te hebben.

9. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de winkel weten ze het ook niet!!?? Niemand hier een dreumes met een stokke xplory verder?

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heb je geen foto van hoe je het nu hebt zitten?

11. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, heb nu ff geen foto, bak ligt in de auto, maar zal er morgen nog es goed naar kijken. Jij hebt dus ook een stokke begrijp ik? En bij jou zitten dus en de schouderbandjes en de heupbandjes vast in dat klikding tussen de benen? (weet ik veel hoe die gordels heten haha)

12. jewe heeft geen stokke maar weet van alle kinderwagens het fijne wel :p

Maar die voetenstandaard kan er ook af, mocht het niet passen.

Die gordels heb je wel in de zak zitten he? Die kan je door de bovenste gaatjes steken..
    voor een foto moet ik morgen even kijken, zak ligt op zolder vandaar.

13. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    #13 sneeuw, 25 okt 2011
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
    Grote grote grote sufferd dat ik ben, had de heupbandjes niet door de zak, kon daar van de week echt geen gaatjes vinden en nu zitten ze er opeens wel :D

Deel Deze Pagina