Ziek dochtertje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LammieK, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LammieK

LammieK Lid

11 mei 2014
    9
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo,

Mijn dochtertje van 13 maanden heeft 4 dagen geleden antibiotica gekregen (amoxicilline) en oordruppels (otalgan) voor haar oorontsteking.
    Het leek eerst beter te gaan en ze knapte ook wel wat op, alleen nu de afgelopen dagen zie ik het alleen maar bergafwaarts gaan. Ze eet niet, wil amper drinken en ze snotterd maar een end weg..tot janken en krijsen aan toe. Heb er alles aan geprobeerd te doen, alleen ze vertoond geen verbetering. Ze wordt aan de magere kant.. terwijl ze normaal niet genoeg kan eten! en ze krijgt op haar voorhoofd rode plekjes (stipjes) die ik niet kan plaatsen.. het zijn geen vlekjes, en ook geen bultjes..

Ik wil de dokterswacht wel bellen maar wil het liever nog even aankijken..

Wat denken jullie??? :( :( :(

2. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Ik zou gewoon even bellen als ik jou was hoor. Dan heb je iemand gesproken die er meer verstand van heeft.
    Misschien heeft ze ook keelontsteking ofzo. Die vlekjes zou ik niet weten.

Sterkte!

3. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Even bellen hoor!!

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Altijd bellen zeker bij rare plekjes! Misschien is ze allergisch voor de kuur of heeft ze een kinderziekte onder de leden.. Beterschap!

5. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    Onze dochter van 13 maanden heeft vrijdag haar laatste antibioticakuur gehad en de 1ste 4 dagen ging het weer super maar daarna alleen maar steeds minder en nu al 2 dagen vreselijk roggelen ze klinkt benauwder en eet helemaal niet meer drinken gelukkig nog wel wat maar minder dan ze normaal doet en slapen snachts is een drama sinds 2 dagen dus morgen bel ik ook weer de dokter want het lijkt nu nog erger te zijn.

6. LammieK

LammieK Lid

11 mei 2014
    9
    0
    0
    Leeuwarden
    Nou ik heb toch maar even gebeld, en om 15:20 een afspraak staan.
    Hopelijk komt er meer duidelijkheid.

Hou jullie op de hoogte :)

7. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    Ik ben ook wel een beetje benieuwd ..
    Alles is hetzelfde als bij onze dochter behalve de stipjes dan..

8. LammieK

LammieK Lid

11 mei 2014
    9
    0
    0
    Leeuwarden

Het lijkt er idd veel op! hopelijk straks meer duidelijkheid ;)
    Laat het je weten zodra ik terug ben.

9. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Goed dat je gebeld hebt. Beter een keer teveel dan te weinig. Dat zeggen ze daar meestal ook wel.
    En goed tandjes poetsen na amoxiciline hoor, die zoete troep is echt een aanslag op de tandjes.

Hopen dat je dochtertje snel weer opknapt.

10. LammieK

LammieK Lid

11 mei 2014
    9
    0
    0
    Leeuwarden
    Nou ik ben naar de dokter geweest, en mevrouw kwam uit bed en ze was ineens supervrolijk en lachen.. :p

Dus al met al is ze aan het opknappen.. en het is gewoon afwachten geblazen. Doorgaan met antibiotica en dan maar even kijken over een paar dagen.

in ieder geval met een gerust hart de avond in :D

11. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    Nou gelukkig maar en nu dus gewoon afwachten.. Ik hoop dat ze snel opknapt ..

Hier al 2 dagen van de antibiotica af en wordt erger dus ik bel morgen nog wel ff want ik vind het maar niks vooral als ze nog zo jong zijn

Deel Deze Pagina