Advies gevraagd: inhiud boiler, en vaatwasser vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke1983, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi hoi,

Wij zijn bezig de keuken te verbouwen en gaan een boiler plaatsen. Hoeveel liter zullen we doen, 80 of 120? We hebben een bad, die schijnt met 80 nog wel vol te kunnen maar het is wel fijn als het water daarna niet gelijk op is.

En we gaan een vaatwasser inbouwen (eindelijk!!!) verwarmt een vaatwasser zijn eigen water of moeten we daar ook nog rekening mee houden?

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Vaatwasser verwarmt zijn eigen water, net als wasmachine bijvoorbeeld.

Boiler, weet ik niet. Als het voor alles is zou ik persoonlijk voor een grote gaan. Denk aan na elkaar douchen etc. Maar ik heb daar geen verstand van ;)

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Heb je de boiler in de keuken dan ook voor in je badkamer nodig ??? Dan zou ik toch 2 apparte nemen. ( of 1 hele grote)

Toen wij in de flat woonde konden we met 80 liter 20-25 min goed warm douchen, dan werd het koud. En voordat hij weer warm was zeker 3 uur.

Wij hebben gewoon een kleine bolier 10 liter in de keuken, en de badkamer gaat op de combiketel.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Minimaal 120, in ieder geval een hele grote. Ons werd een boiler overigens niet aangeraden met een gezin met kleine kinderen.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Waarom niet umm?

Deel Deze Pagina