Ik zou het ook zo laten. Vond het nog best meevallen eigenlijk En ik dacht ook meteen: Geen schuine pony! Daarom heeft ze het juist afgeknipt. Gewoon dit een beetje schuin kammen en dan valt het niet eens zo op. Wat heeft ze prachtig lang haar trouwens.
Het valt gelukkig best mee!! Ik zou wel voor een dunne pony gaan. iets laten aflopen van kort naar zijkanten langer. en ik zou dan zelfs haar gehele haar in n soort van u vorm laten knippen dus dan heb je voor iets korter en achter haar eigen lengte. Dan heeft ze gewoon meteen een booming nieuw kapsel niemand die wat zal merken.. geen verbelende springsprietjes dan enzo. niet dat haar haar niet mooi is hoor. Want ze heeft prachtig haar! Maar ik bedenk even hardop wat ik ermee zou doen. Ik zeg dunne pony zodat het bijgroeien niet vervelend lang duurt met rare tussenlengte maar dat et weer kan aansluiten aan de zijkant.. en als t dan n beetje is bijgegroeid kun je voorkantjes invlechten meevlechten haarbanden etc etc.
Zo laten joh! Valt gelukkig nog heel erg mee. Eventueel een hele goede haarlak kopen en t steeds naar achter spuiten wanneer het voor d'r ogen begint te hangen.
Daar heb ik ook over nagedacht, maar we waren net zo blij met op 1 lengte. Dan springt er minder uit een vlecht Ik ben er nog niet 100% uit. Daarom laten we het eerst maar zo en bellen we de hele bende steeds plat