Hoe kan je met je iphone kopieren en plakken op facebook?? En iets delen op facebook, lukt ook niet??
Delen op facebook lukt ook niet op mijn smarthone (samsung galaxy s2). Ik denk dat de mobiele site van facebook dit niet heeft.
Dubbel tikken op een woord, dat woord word dan blauw. Je ziet achter en voor dat woord bolletjes, die kan je een soort van 'uitrekken' totdat alles blauw is wat je wilt kopieeren. Dan dan staat er knip plak kopieer enz. Druk op kopieer. Ga naar het venster waar je je tekst wil hebben, druk daar 3 sec op met je vinger, kies de optie plak en als het goed is staat daar dan de tekst die je had willen hebben.
Foto delen kan niet maar maak de foto groot, pijltje-> afbeelding opslaan En dan zelf posten enfoto weer verwijderen Kopieren staat hier boven uitgelegd
normaal wel, maar bij de Facebook app kun je niet kopiëren en plakken, maar bijv hier op zwangerschapspagina werkt het wel zoals jij zegt
Eigenwijs als ik ben, heb het geprobeerd. Je hebt gelijk! Stom eigenlijk dat het niet werkt via de facebook app! Edit: als ik via safari naar fb ga werkt het ook niet...... Raar!
Ook via de ipad krijg ik geen foto's op Facebook. Is dat hezelfde probleem of ligt het aan mij.... Heb nog een nokia 1600, dus ik kom net onder een steen vandaan met m'n ipad
Via de ipad en iphone kan je wel foto's op fb krijgen, zie de uitleg van babybergen. Zo doe ik het ook altijd. Wel wat omslachtig, maar het gaat!
Klopt, alleen als ik facebook op de volledige website zet, en niet op de mobile website. Via de mobile website kan ik ook niet delen of copy/paste. Via de volledige website wel. Maar goed, dat is een kwestie van mobilesite omzetten naar volledige site. Zo gebeurd.
Hier ook een samsun galaxy s2. delen lukt bij mij gewoon hoor, zowel van iets op mijn eigen telefoon als iets delen van een ander. met de FB app kan ik enkel de status en het inchecken niet doen. dan blokkeert hij en moet ik afsluiten. Echt reeeeeete irritant!! :x Edit: het uploaden van een foto kan idd hier ook niet. hij deed het eerst wel, maar de indeling is vandaag weer veranderd.