Die corona kwam dan wel van mijn man hè, niet van school. Ze zijn hier constant verkouden als de school open is, zie het nog niet helemaal voor me om m'n oudste dan steeds te laten testen En met diezelfde verkoudheid mag de jongste dan wel gewoon naar de opvang
Dat heb ik hier dus ook... De oudste is net 4 jaar, de middelste maar ruim 14 maanden jonger. Zij mag niet met een snotneus naar school, hij wel met diezelfde snotneus naar de creche Weet nog even niet hoe we daar straks mee omgaan...
Niks van zeggen, is heel gewoon. Ik ben net met mijn dochter en haar schoolvriendje buiten geweest en nu spelen ze binnen en daar stroomde het ook. Was naar een tijdje over.
Heel raar ja. Hier is de jongste van 2016 en ook steeds verkouden geweest. Ben benieuwd. Ik weet het ook allemaal niet. Lees dat er meer last van hebben. De oudste is 6,5 en zit in groep 3, maar die heeft de meeste virussen al gehad. De jongste begint net. Heeft ook nooit op de kdv gezeten, alleen 1 ochtend in de weeknop de voorschool vanaf haar 3e. Dus pikt gezellig alles mee...