Hoi allemaal, Mijn zoontje (4 maanden nu) zit net in maat 68, maar ik ben graag een beetje voorbereid. Ik ben dus al aan het kijken naar kleertjes maat 74. Daar zal hij met 6 maanden wel in passen. Alleen, ik vind nu helemaal geen leuke, betaalbare kleertjes... Ik heb al gekeken bij kleertjes.com en bij Zalando, niks naar mijn smaak. Bij de Hema vind ik ook niets. In maat 56, 62 en 68 had/heb ik vooral Noppies, Mexx, Babyface, Name-it, Hema en nog wat minder van andere merken (Benneton, H&M, Prenatal). Vooral gekocht met korting. Maar nu zie ik hier helemaal niets bij. Ik zie vooral prints met woorden/letters, terwijl ik een plaatje (dier, techniek, maar liever geen auto) veel leuker vind. En de kleuren zijn ook zo saai. Wie heeft tips voor leuke, betaalbare kleertjes?
Inderdaad Nextdirect. Spiek ook altijd even bij de jongenskleding, gewoon omdat het allemaal zo leuk is.
En moet zeggen zeeman wibra action ook prima kleding Jola heeft Just small ook goed te doen Of vd frendz
Hummbee - kinderkleding designer merkkleding en outlet Ik kijk altijd even wat ze in de outlet en sale hebben. Vaak leuke merkkleding voor een klein prijsje!
Billy en Lilly Stoer! (Voor meisjes vond ik Lief! vaak niet leuk, maar voor jongens vind ik dat weer wel.)
Just small is via meerdere ketens te koop. Tuintje fashion heeft het ook in de webshop (vast meer, maar die weet ik niet). Leuke kleding voor een leuk bedrag.
Deels mee eens, vind de primark erg leuk maar pas vanaf maat 80 krijg je wat meer keuze voor jongens, voor de meisjes heb je wel enorm veel tot die maat, maar voor jongens zijn het maar een paar outfitjes (althans hier bij Zoetermeer dan). Maar wat er hangt is inderdaad leuk Zeeman heeft op dit moment hele leuke truitjes en nu mijn zoontje over de grond tijgert vind ik het wel fijn, een leuk truitje dat vies mag worden e.d. voor weinig geld. En verder inderdaad v&d, hema, h&m.
btw... OMG het is dat ik nu even geen geld heb, maar de tip van nextdirect.com... veel te leuk! dat wordt shoppen zodra hij naar maat 74 gaat