baby 5 maanden drinkt ineens veel minder

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Makkie, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

ten eerste merk ik verder niets aan dr. Niet ziek, of slechter slapen, minder vrolijk... helemaal niets.

maar ze drinkt dr flessen van 200ml maar tot max. 140 leeg. Dit al een paar dagen. Ze slaapt nog wel klokje rond en de laatste fles (met pap) gaat wel leeg (alleen gisteravond ook niet, maar 130!)

Is dit normaal? ff wat minder honger ofzo?

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier ook t idee dat hij minder gaat drinken. Ik wacht nog ff af of t komt door de prikjes ennde verkouwdheid en anders maar minder gaan geven ofzo? Vraag menook wl af of t normaal is dat ze af bouwen zonder dat ze bijvoeding krijgen...

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

tis eigenlijk (even bijgehouden) de eerste en tweede fles die niet opgaan...(laat 60/70cc staan) Sowieso heeft ze smorgens geen berehonger als ze wakker wordt, kan nog een half uur beneden zijn voordat ze er om vraagt. De een na laatste wel en de laatste gaan wel leeg. En ik moet haar een beetje zo vasthouden dat ze niet meer te veel rond kan kijken, anders is ze alleen maar druk met wat er om dr heen gebeurd en dr broers maken een hoop lawaai hahaha.

Ik weet het alleen niet meer bij mn jongens, of dit erbij hoort..... zou het de leeftijd kunnen zijn? Een sprongetje ofzo?

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    en als je de pap in de avond weglaat?
    pap is geen noodzaak he en eigenlijk alleen maar een dikmaker, zou eens kijken hoe ze zonder doet.
    dit is mij verteld op het CB, geef nu trouwens nog steeds geen pap of rijstebloem

5. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoor het is een sprongetje! Hier is mijn meisje bijna 6 maanden en nu is het over! Heeft van 4,5 maand tot 5,5 maand geduurd
    Minder eten, minder honger, maar ook slechter slapen, snachts vaker wakker voor haar speentje, en ineens luste ze geen rijstebloem meer, die heb ik maar achterwege gelaten, ze kon ook zo gerust 100 cc laten staan, meestal bij 1 of 2 flessen per dag
    Nu drinkt ze weer alles op en is de rest ook weer over, :)

Deel Deze Pagina