16 inch fiets waar kopen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mamavaneen2e, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Waar halen jullie de fiets voor je kind? Net bij drie fietsenwinkels geweest en bij twee hadden ze er 1 staan en verder maar drie soorten te bestellen.

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Tot nu toe alle fietsjes van onze dochter via Marktplaats gekocht.
    Ze wordt over 3 week 6.

Dus, 12", 16" en vorig jaar 20" aangeschaft.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Of via google op "kinderfiets kopen" of via beslist.nl

Ik zou toch bij een fietsenwinkel gaan kijken. Wij hebben vorige week een nieuwe fiets gekocht voor onze zoon. Ik had gedacht dat hij een 18inch nodig zou hebben maar hij moet een 20inch. En de fiets die ik in gedachten had was toch te hokg qua frame dus kwamen we op een ander merk. Ik had ook gedacht ik haal hem wel ergens online maar dan had ik die we wilden toch terug kunnen sturen ;)

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Wij hebben wat grote fietszaken afgebeld.
    Hoeveel ze hebben staan in 16".
    En daarna wat uitgekozen waar we zijn wezen kijken.
    En nu staat hier een prachtige fiets ingepakt te wachten totdat ons kleine kereltje morgen wakker wordt en zijn nieuwe fiets mag uitpakken op zijn 3e verjaardag...
    Hij heeft m zelf uitgezocht en loopt al een week te verkondigen aan iedereen die het wil horen dat hij een "willy fiets" krijgt (van maya de bij)

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt bij fietsenzaken in de buurt gaan kijken.
    Je kunt een fiets online bestellen.
    Of je kunt op Marktplaats zoeken naar een tweedehands fiets. Vaak zijn er hele nette fietsen te vinden voor relatief weinig geld.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    16 inch was hier na een jaar alweer te klein ;) . Dus die kan prima via marktplaats. Aanbod genoeg- ook gewoon in de eigen omgeving.

7. penseel

penseel Niet meer actief

hier toevallig met de kerst tegen een fietsje aan gelopen 25 euro prima fietsje dochter blij ik blij.

facebook is tegenwoordig ook een soort marktplaats hihi.

Deel Deze Pagina