Hier ook de diaper champ voor een tientje gekocht op MP heb volgens mij de middel variant. Heerlijk ding! Je ruikt de luiers een stuk minder erg dan bij de emmer met deksel.
Ik dacht zo dat wij ook de middelste hadden. Zijn er drie maten? Dan hebben wij de middelste! Ik zou wel even kijken hoe hoog die kleinste is, want anders is hij denk ik vrij laag om er iets in te gooien en hem om te draaien? Wij hebben er trouwens ook zo'n geurzakje in liggen
Ik had bij Finn zo'n sangenic. Die gebruikte ik op de duur gewoon zonder vulling, gewoon als een gewone luieremmer. Vreselijk ding. En die vullingen zo duur. Met vullingen net zo veel (of eigenlijk weinig) vieze lucht als zonder. Dus nu een gewone luieremmer gekocht. Als het gaat stinken ga ik wel van die zakje gebruiken en uiteraard gewoon elke dag leeggooien.
Wij hebben ook een soort diper champ, maar dan een waarbij je de luier door een klem moet duwen. Geeeeen vieze geurtjes! Ideaal! Er gaan wel cassettes is, deze bestel ik per 10 of zo op internet. Als ie vol zit snij je zo de zak door, knup erin en weg ermee!