hallo , ik ben in de eerste week de pil vergeten 2 keer. Nu heb ik afgelopen weekend, nu en gisteren een hele opgezette buik. Het is dikker dan normaal! Ik voel me al snel vol ook na het eten ( ook al is het niet zoveel zit ik al snel vol) Normaal heb ik alleen opgezette buik als ik ongesteld wordt maar dit duurt nog een week! Kent een van jullie dit en wat doen jullie hier aan? heb de afgelopen dagen ook weggestreept bloed verlies heel weinig. en had gisteren een beetje witte afscheiding Ik weet niet wat het is? groetjes leonie
Komt doordat je de pil bent vergeten dan raakt je lichaam helemaal van slag. En euh toen ik gestopt was met de pil nu 6 maanden geleden heb ik zeker 4 maanden met een opgezette buik gelopen ik leek wel zwanger! De pil is troep het beinvloed je hormonen heel erg in de zin van dat heel je lichaam verandert als je ermee stopt of er een paar vergeet. Dus het gaat vanzelf wel weer over als je gewoon netjes je pil doorslikt.
hey appelslakje, bedankt voor je reactie en je had gelijk, heb de laatse paar dagen netjes weer de pil genomen en heb geen last meer van opgezette buiken en net wat je zegt de pil is ook troep, ik doe het om niet zwanger kunnen raken en en om een goede cyclus maar het liefst was ik zonder dit spul liefs leonie
Ik was na m'n bevalling begonnen aan de Nuvaring. Daar kreeg ik ook zo'n opgezette buik van. Ga nu maar weer ouderwets aan de rubbers denk ik. Het voelt niet goed om m'n lichaam nu alweer vol te stoppen met hormonen.
Hey ik ben blij dat je buik weer normaal is ik had namelijk altijd hetzelfde als jij als ik de pil vergat! Geen dank trouwens, ik help graag. Anders toch condoom proberen? Liefs 8)
Een goede cyclus is een illusie. De pil houdt je kunstmatig in een fase van je cyclus en je menstrueert niet echt, je bloedt alleen maar. Ik merk dat ik weer echt blij kan zijn nu ik de pil niet meer slik. Nee, brr, van mij hoeft die hormoontroep niet meer...
idd ik nem nu van vorige vrijdag de nuvaring en amaail ik voel me echt niet goed,het lijkt of ik vocht ophou in mijn buik ookal weet ik dat da niet is want dan voel ik dit overal.is dat echt van de nuvaring?ik ging vandaag shoppen voor feestkleren voor men pa zijn huwelijk en ben terug gekomen met niets...ik werd telkens kwaad omdat wanneer ik iets aandeed het niet mooi paste,ik voelde me niet goed,beetje depri precies.ik zag dat mijn buik in mijn kleren zo strak zat precies of ge een bakje frieten en vlees ophebt. is niet echt leuk want ik heb al wat overgewicht en ben op dieet en dinds die nuva ring heb ik zo last van een strakke opgezette buik. groetjes amy
Ik heb me ook drie weken beroerd gevoeld met de nuvaring. Opgezette buik, buikpijn, hoofdpijn, chagrijnig, geen zin in sex en ik heb drie weken gebloed. Ik ben er dus snel weer mee gestopt. Wij gebruiken wel condooms. Is wel wat lastiger, maar ik voel me er beter bij.
Hee, ik gebruik nu al bijna 2 jaar de nuvaring en ik begin nu last van een opgezette buik te krijgen.. Ik heb verder alleen een rand om m'n tepels.. en ze lijken wat groter.. Een paar zwangerschapssymptomen dus (waar ik niet echt op zit te wachten) Maar ik wordt dus wel gewoon ongesteld, wat ik wel vaker heb gehoord dat je in de 1e 4 maand dan nog ongi wordt. Kan ik dan wel gewoon een test doen? Ik wil het namelijk wel even zeker weten.. Xx
hey Ik ben het er niet mee eens dat je opgezette buik dan weggaat! Ik was hem ook 2x vergeten en ben nu 2 strippen verder (netjes op tijd ingenomen) en die buik wordt dikker. Dus toen heb ik afgelopen weekend toch maar een test gedaan en hij was heel licht positief! Dus waarschijnlijk ben ik wel gewoon zwanger van die 2 pilletjes vergeten. Dus het hoeft niet altijd over te gaan hoor