Ik wil ons zoontje graag iets speciaals kopen voor zijn eerste verjaardag. Ons dochtertje heeft toendertijd een Pandora armband gehad en krijgt daar ieder jaar en bij andere speciale gelegenheden een nieuwe bedel voor. Voor ons zoontje willen we net zoiets doen maar wat...? ? Om hem nou een armbandje te kopen..
Wat een leuk idee voor je meisje! Voor een jongen...pffff, ik zou t soort niet weten. Weet vanalles,maar niet iets wat 'blijft' zoals de pandora armband
Duplo? Dat is ook iets wat 'blijvend' is en steeds verder uit kan groeien! Maar het is misschien niet vergelijkbaar met een pandora-armband...
Misschien iets van zilveren voorwerpen/beeldjes passend bij zijn levensfase en interesses. Dus nu bijv zilveren bestek of een rammelaar, over een paar jaar een zilveren minatuur voetbal en als hij naar de middelbare school gaat een rugtasje of een boekje. Dat is iets blijvends en leuk voor in een vitrinekastje als hij uit huis gaat.
Een leren armbandje kan voor een jongen best. Maar kan me voorstellen dat je het minder leuk vindt... Kan alleen niets beters bedenken.
Moeilijk. Weet je man niks waardevols wat leuk is om te verzamelen voor een jongen? Anders zou ik een deel vh bedrag gewoon gaan sparen.