Cadeau eerste verjaardag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by tetta, Mar 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ons zoontje graag iets speciaals kopen voor zijn eerste verjaardag. Ons dochtertje heeft toendertijd een Pandora armband gehad en krijgt daar ieder jaar en bij andere speciale gelegenheden een nieuwe bedel voor. Voor ons zoontje willen we net zoiets doen maar wat...? ? Om hem nou een armbandje te kopen..;)

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Wat een leuk idee voor je meisje!

Voor een jongen...pffff, ik zou t soort niet weten. Weet vanalles,maar niet iets wat 'blijft' zoals de pandora armband

3. Femke86

Femke86 Bekend lid

Feb 15, 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Duplo? Dat is ook iets wat 'blijvend' is en steeds verder uit kan groeien!
    Maar het is misschien niet vergelijkbaar met een pandora-armband...

4. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Misschien iets van zilveren voorwerpen/beeldjes passend bij zijn levensfase en interesses. Dus nu bijv zilveren bestek of een rammelaar, over een paar jaar een zilveren minatuur voetbal en als hij naar de middelbare school gaat een rugtasje of een boekje. Dat is iets blijvends en leuk voor in een vitrinekastje als hij uit huis gaat.

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,141
    8,872
    113
    Een leren armbandje kan voor een jongen best. Maar kan me voorstellen dat je het minder leuk vindt... Kan alleen niets beters bedenken. :eek:

6. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,355
    10,313
    113
    Je kunt van je fotos een echt boekje maken met dikke blz.kun je een eigen verhaal maken

7. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Moeilijk. Weet je man niks waardevols wat leuk is om te verzamelen voor een jongen? Anders zou ik een deel vh bedrag gewoon gaan sparen.

Share This Page