wie verwacht ook eind deze week 'n eisprong??

Discussion in 'Zwanger worden' started by babywish84, Jul 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    wie verwacht ook tegen het einde van deze week haar eisprong?
    ben zo benieuwd wie er een beetje gelijk lopen deze week!
    en hoe je je daarna voelt.. of je gaat speuren naar signalen of dat juist heel goed van je af kan zetten en maar gewoon afwacht!
    ik ben zelf nogal ongeduldig als we geklust hebben en wil het liefst meteen weten of het raak is! haha! ;)

2. Diva88

Diva88 Nieuw lid

Jul 18, 2011
    4
    0
    0
    Gamma en Kapster
    Schiedam
    ik heb ook einde van de week mn eisprong
    wij willen graag een kleintje
    maar ik moet gewoon afwachten dit is de 1e poging
    dus wie weet!

3. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,498
    102
    63
    Ik heb hem denk ik nu :D. Zondag had ik een bijna positieve ovutest (en toen waren de testen op). Meestal voel ik erna een lichte kramp in m'n lies. Maar nu heb ik sinds zondagavond de hele tijd krampen in m'n lies die steeds heviger worden. Ik ben er zelfs een keertje van wakker geworden. Het lijkt wel of m'n eitje vast zit, kan dat? Maar goed, misschien heb ik wel te fanatiek gesport en een spiertje verrekt. Want ik zit al op cd18 en normaal gesproken heb ik m'n eitje altijd op cd16.

Ik ken het gevoel, dat je na je eisprong wilt weten of het raak is, wou dat ik dan even in mezelf kon kijken. Ik ga proberen deze maand een beetje m'n gedachten te verzetten, want m'n lichaam kan me goed voor de gek houden en ik wil daar niet meer in mee gaan.

4. Famke1990

Famke1990 Nieuw lid

Jul 26, 2011
    1
    0
    0
    Ik ben nieuw hier en verwacht ook een deze dagen mijn eisprong. Suc6 allemaal!!

5. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    @famke: welkom hier!

@ de rest: spannend dus bij iedereen, bij ons wordt dit ook de eerste "officiele" poging.
    ben zo benieuwd hoe snel het raak gaat zijn!
    ik heb nog nooit zo'n ovu-test gedaan en heb ook niet het idee dat ik mn ei voel (of nooit op gelet..)
    maar meestal zie ik t aan de kleur afscheiding.. (die is dan doorzichtig ipv wit..misschien goor om te zeggen, sorry!)
    hoe oud zijn jullie?
    ik ben 27 en mijn vriend 29..

6. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    @danitcha: ik geloof niet dat een eitje kan blijven hangen en dat je dat voelt.. hihi!
    ;)

7. Mibo

Mibo Lid

Jul 26, 2011
    58
    0
    0
    Secretaresse
    Zie mijn Handtekening:D:D
    Meestal voel ik rond die periode altijd wel gerommel in mijn buik...
    Heb nu nadat ik met de pil ben gestopt de 2e natuurlijke cyclus..ben nog niet met ovu-testen begonnen. Ik hoorde namelijk dat je ook dezelfde symptonen kan hebben als bij een normale eisprong, maar dat dan helmaal geen eisprong plaatsvindt...Jaa daar kom je dan alleen maar weer achter met een test...

Share This Page