advies gevraagd, minder nachtvoedingen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Flashyfly, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker hoor:)!

Hier ook af en toe van zulke nachten;) Hopelijk houdt het bij jullie nu zo aan!!

2. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Vannacht
    20.00 -23.00 -00.15 -4.00 -5.00 - 7.45
    Valt niet tegen.
    Alleen jammer dat als ml kyan gaat troosten kyan echt wakker wordt en als ik het probeer hij sneller in mij n armen in slaap valt. Kyan slaapt erg onrustig en elke keer als hij op zijn buik draait wordt hij wakker.
    Maar s nachts voed ik hem nog steeds als hij wakker wordt. Daar leg ik me maar bij neer. Dan valt hij het snelst in slaap. En hebben we beide rust.

3. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja... hier gisteravond ook onrustig voor wij gingen slapen, al 2 keer wakker.... en toen dacht ik ook.. ik ga hem wel alleen troosten, zonder voeden... maar dan wordt hij gewoon bozig en springt dan zowat van me weg... terwijl als ik hem aanleg is hij direct rustig en kan ik hem binnen 5 min weer terug leggen.... en hier vannacht toen toch wel goed. Alleen om 3 uur! En toen om half 7 wakker.... dus ik denk dan toch weer.... het komt zo ook wel goed... maar als hij dan weer zo'n onrustige nacht er tussen heb haal ik het toch weer in me hoofd om hem zonder de borst te troosten.... je weet toch niet waar je goed aan doet. De makkelijkste weg is nu ; aanleggen.... maar op termijn?

Deel Deze Pagina