Mijn dochtertje sliep afgelopen zaterdagnacht van 21:00 uur tot de volgende morgen 7:00 uur. Ze had om 20:00 uur haar laatste voeding gehad. Ik voed op verzoek en maakte haar altijd rond 22:30 uur wakker voor nog een slokje voor de nacht, totdat mijn man zei dat ik haar niet wakker moest maken en eens moest proberen haar te laten liggen. Nu heeft ze de laatste dagen dit zelfde ritme gehad ( 20:00 uur voeding en rond 21:00 uur slapen ), alleen wordt ze nu om 4 uur a 5 uur s nachts wakker voor een voeding. Nu vraag ik me dus af of ik haar toch rond 22:30 uur wakker moet maken zodat ik een goede nacht maak. Want toen ik dat deed, sliep ze altijd tot 7:00 uur standaard. Tip zijn welkom!
Ik zou haar lekker aanleggen voordat je gaat slapen. Goed voor je nachtrust en goed voor je productie.
Ik heb nog best een tijd die droomvoeding er in gehouden.De dames sliepen daarna door tot 06.00. Op een gegeven moment mee gestopt, en na een paar nachten iets eerder komen sliepen ze weer door tot 06.00
Ik zou idd de kleine nog even wakker maken voor een voeding als je zelf gaat slapen. Als je kleine daardoor later komt, heb je zelf ook voldoende rust. Ik weet dat er hier mensen zijn die volledig voeden op verzoek, dus ook 's nachts evt meerdere keren. Ik merk bij mezelf dat als je weer moet gaan werken, die je min of meer opbreekt.... Wat doet jouw kleine het super zeg, dat ze zo lekker slaapt!
Met 4,5 maand is het prachtig als ze doorslapen natuurlijk! En ik gaf dus ook een droomvoeding. (is ook goed voor je productie). Maar op deze leeftijd denk ik niet dat er s'nachts iets te verzoeken valt.Als je een voeding hebt dan heb je die.Slapen ze door dan slapen ze door. Hoe zou je het op deze leeftijd anders kunnen regelen dan? Rekken of speentjes geven is nu nog niet verstandig..
Zoals het beschreven staat word er niets gerekt toch? Je voed een droomvoeding(dus niet op verzoek) waardoor de kleine door lijkt te slapen. Prima toch? Als ts de droomvoeding niet geeft komt de kleine s nachts