Al langer zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shenna 85, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenna 85

shenna 85 Lid

10 nov 2007
    31
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier even mijn verhaaltje en ik hoop dat jullie dit snappen...

Volgens mij eigen berekening ben ik nu 4 weken zwanger, maar ik teste afgelopen woensdag met zo n clear blue test die aangeeft hoelang je zwanger bent en die gaf aan 3+ (langer dan 5 weken)
    Dit vind ik echt vreemd want ik heb een gewone regelmatige cyclus en mijn laatste menstruatie was 25 okt.....:(
    Kan ik nou niet rekenen?

Liefs Shenna

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meid
    je moet je niet te veel aantrekken van de indicator
    iedereen maakt hcg aan als hij zwanger is
    alleen bij de een gaat het sneller dan bij de ander
    gefeliciteerd in ieder geval met je zwangerschap :D

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Idd niet te veel op die test letten.. de verloskundige zal ook uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie en niet van wat de test aangaf..
    In zo'n test zit ect geen rekenmachine die dat per vrouw kan berekenen :p:p..

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gewoon even je eerste echo afwachten, daaraan is nog het meest nauwkeurig te zien hoe lang je zwanger bent

5. zoetje80

zoetje80 Lid

22 jun 2009
    81
    0
    0
    gefeliciteerd met je zwangerschap:)

6. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Bij mijn eerste echo zou ik 7w6d zijn (uitgaand van mijn menstruatiecyclus) en bleek toen 8w5d te zijn. Ben ook altijd heel regelmatig, precies 28 dagen maar heb mijn eisprong waarschijnlijk wat eerder gehad. Dus het kan wel. En gefeliciteerd trouwens!!!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Het kan zijn dat je toch iets verder bent dan je zelf denkt:p. Maar misschien is het geen 1 kindje maar zijn het er 2 hihi:p:D. Het schijnt dat je met een 2-ling meer hcg aanmaakt:p.

Gefeliciteerd meid.

8. Trees

Trees Niet meer actief

Je HCG kan bij een zwangerschap van 4 weken varieren van 3 tot en met 426 IU/L. Het kan dus onzettend verschillen per vrouw en de indicator gaat uit van het gemiddelde en dat klopt heel vaak niet. De ene vrouw maakt gewoon meer HCG aan dan de andere vrouw.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina