Is dit een miskraam ? Incl foto’s !

Discussie in 'Miskraam' gestart door lovemybabys, 22 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovemybabys

12 jun 2012
    8
    0
    1
    Hallo meiden,

Even een lang verhaal wat heel ingewikkeld is maar hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.
    2 maand geleden ben ik acuut geopereerd omdat er vrij veel vocht in mijn buik zat wat uiteindelijk bleek dat het bloed was. Dit hebben ze verwijderd maar niet de oorzaak kunnen vinden omdat de bloeding tijdens de operatie al gestopt was. Ik heb 2 drains gekregen en 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en mocht uiteindelijk gezond en wel naar huis.
    Ik heb een spiraal en door de hormonen en klachten die ik ervan ervaar wil ik deze er graag uit. 3 weken geleden naar de huisarts geweest en de huisarts kon de touwtjes met geen mogelijkheid vinden. Doorverwezen naar de gynaecoloog om ze er daar uit te laten halen dit zou 1 juli gebeuren.
    Vorige week dinsdag zat ik op de wc en verloor een propje met bloed erdoor. Niks aan de hand dacht ik want ik verlies wel eens vaker bloed door de spiraal heen. mee dag erna woensdag , voor dat ik op bed wou gaan verloor ik tijdens het plassen iets heel geks. Ik heb een foto gemaakt en ga deze erbij toevoegen en kan iemand me aub vertellen of dit is wat ik denk dat het is?
    natuurlijk gelijk naar de huisarts gebeld en die dacht hetzelfde maar dacht ook aan een poliep kon zijn. Ook heeft de huisarts gekeken of die nogmaals met hulp van een borsteltje me spiraal eruit kon halen maar nog steeds niet dus gelijk doorverwezen naar de gyn waar ik gister geweest ben , ik heb de foto van wat ik verloren ben meegenomen en zei dacht het zelfde maar dacht ook aan slijmen ?
    Spiraal lukte haar ook niet dus dit word via een kleine operatie gedaan helaas.
    Wie kan me meer vertellen over deze foto.
    Liefs

Bijgevoegde bestanden:

2. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Nee dit lijkt niet op een vruchtje of iets dergelijks vind ik. Dus nee ik denk niet dat dit een miskraam is/was

3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.275
    8.721
    113
    Vrouw
    Ik persoonlijk denk niet dat het een miskraam was. Zulke stolsels verlies ik ook tijdens mijn menstruaties.

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dit lijkt op baarmoeder slijmvlies. Waarschijnlijk van het gepoer met dat spiraal zoeken?

5. Palomino

Palomino Actief lid

18 mei 2021
    203
    329
    63
    Vrouw
    Ik heb 2 miskramen gehad en dat leek niet op wat ik hier zie.
    Succes met alle ellende!:eek:

6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.644
    27.297
    113
    Vrouw
    T is geen miskraam. Lijkt idd meer baarmoederslijmvlies opgepropt

Deel Deze Pagina