Niet helemaal dezelfde situatie, maar toch een beetje! Ik wil heel graag een 4e maar mijn man wil niet meer. De jongste is pas 1,5 dus er is nog hoop. Hoe oud is jou eerste kindje?
Hier hetzelfde. Al ben ik er niet zeker van en in de toekomst zit het er misschien in. Relatie is ook niet stabiel dus zucht ..
Hier had ik dat bij de 1e. Vriend wilde ook geen 2e en ineens uit het niets wilde hij toch voor een 2e gaan. Sterker nog zijn nu bezig voor een 3e . Wie weet mannen hebben soms tijd nodig om ergens aan te wennen. Weet je misschien wel al wat de reden is dat hij geen 2e wilt? Laat hem eens de voor- en nadelen opschrijven en praat er ook open over met elkaar.
Nee, geen ervaring mee. Is er geen kans dat hij bijdraait? Dat het op dit moment nog niet ideaal is? Kan mij voorstellen dat het moeilijk is. Als die wens er eenmaal is, voel je dat in elke vezel van je lichaam.
Mijn zoontje is nu ruim 2,5 en wordt in mei 3. Ik heb een postnatale depressie gehad en toen heel hard geschreeuwd dat ik dit nooit meer wil. Maar ik ben er zoveel sterker uitgekomen en wil zo graag de baby tijd positief en bewust meemaken. Heb hem pas verteld dat mijn wens erg groot is, maar ja schiet ik niks mee op.
Misschien is hij dan bang dat het weer gebeurt. Kan dat? Want het moet best zwaar geweest zijn voor jullie dan.
Het is geen prater en hij zegt dat hij het gewoon niet wilt, het hem met nog een kind erbij zwaar lijkt. Ik blijf hoop houden en ben er veel mee bezig. Aan de ene kant wil ik zekerheid en aan de andere kant wil ik die definitieve nee niet horen.