Hoe bedoel je impulsief?

Discussie in 'De lounge' gestart door albertina1979, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. albertina1979

albertina1979 Niet meer actief

Ik kwam van de week naar beneden en ik zag al aan het koppie van mijn zoon dat hij iets gedaan had. Toen ik in de keuken kwam lag de keuken vol met melk. Ik vroeg hem hoe dit kon, waarop hij antwoordde:
    "Ik wilde warme melk en heb melk in de waterkoker gedaan zodat het snel warm was". "Uhmmm, lieve schat" antwoordde ik, het is een WATERkoker.

Hebben jullie kids ook wel eens leuke impulsieve acties?

2. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Als kleinkind wilde ik m'n tanden poetsen met vim, het ruikt zo lekker dacht ik, en het maakt ook dingen schoon.

Helaas had m'n moeder mij naar de dokter gebracht, ze werd paniekerig.

(vim had ook geen veilige kinderdop, het leek in mijn ogen op poedersuiker)

Ow ja, ik klom op de hoogste punt van het speeltuin torentje, ik dacht dat ik kon vliegen (superman kan dat ook). Helaas eindigde het met een bloederige knie.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hihi ach je krijgt het wel weer schoon hoor.

zal wel een mooie bende gegeven hebben als die is over gekookt

4. albertina1979

albertina1979 Niet meer actief

@Amfy ik heb er ook heel hard om gelachen, want hij kan er ook niks aan doen haha. Natuurlijk wel uitgelegd dat hij voortaan eerst even moet vragen of iets kan, maar of dat werkt ? :D

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    aaah vind het wel schattig dat hij het zelf wilde proberen!

6. Delta

Delta Niet meer actief

haha vind ergens wel slim bedacht van je zoontje! helaas werkte het niet :D

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het is dat mijn oudste daarvoor nog net te jong is..... maar het zou een stunt van haar kunnen zijn!!!! :D

Als ze dorst heeft trekt mevrouw (2,5 jaar) zelf de koelkast open en pakt een pak drinken... inmiddels krijgt ze zelf de draaidop er al af. Een maandje of wat geleden lukte dat nog niet.... nou dan zet je toch je tanden in de onderkant van het pak :$ :D

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hihi moet er ook wel om lachen.

hij was eigenlijk best slim. In het vervolg leren hoe de magnetron werkt haha.

De mijne presteert als hij zich aan gekleed heeft niks onder zijn trainings pak te doen. Wel het jasje maar geen t shirt bijvoorbeeld;)

Kwam ik ook pas na school achter. Voelde me behoorlijk voor l.l staan:D

Als of hij geen genoeg kleren heeft. Of zonder sokken zou ook zo kunnen gebeuren.;)

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Haha, wat een gewelige actie!!!
    Kreeg je de melk er nog wel goed uit? Of had hij 'm nog niet aangezet, kan wel enorme bende geven!!

10. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    hihi moet me denk aan mezelf toen ik nog klein was:

Ik had op televisie gezien dat je aan een tafelkleed kon trekken en dat dan al dat servies goed bleef staan je raad het al dat wilde ik ook proberen allleen net ff anders:

Ik zetten me zusje op het badkamer kleedje en ik trok het kleedje eronder vandaan nou ik kan je vertellen dat dat niet goed is afgelopen natuurlijk me zusje met een ei op der hoofd en ik voor straf naar me kamer ;)

11. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hahaha:D Wel zielig voor je zusje, maar ik zie het zo voor me!

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zo had mijn nichtje van 4 laatst geen onderbroek aan naar school, mijn nicht voelde zich ook wel voor l.l staan ;).

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hahaha moet hier wel om lachen, wel sneu voor je zusje (en nu een hilarisch verhaal ;)). Ik heb hetzelfde gedaan bij een tafel van mijn oma, lukte ook niet :)

14. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Mike wat ben je toch een lekker ventje. Dikke knuffel van Lala.

Toen ik klein was vond ik mijn pantoffels maar koud dus dacht als ik ze nou even lekker warm maak met de fohn. Heb dusd fohn in mijn pantoffels gehouden. Totdat er ineens rook uit mijn pantoffels kwam. Gelukkig was ik in de badkamer en was zo helder om de kraan erop te zetten. Mijn ouders vroegen zich toen wel af waar die brandlucht toch vandaan kwam.

15. tulip

tulip Niet meer actief

haha, wel slim bedacht van je zoontje.

Cynnie, om die van jou heb ik ook moeten lachen, arm zusje.

Ik kan niet een echte actie bedenken die impulsief is, maar wel een opmerking van mn zusje die ik en mn ouders nooit meer zullen vergeten. Ze was vroeger vaak te laat binnen na het spelen, ik praat over toen ze een jaar of 8 was. Steeds een minuut of 5 a 10. Tot op een keer, ze pas na 1,5 uur thuiskwam. Mn vader vroeg, waar bleef jij nou!!!
    Zegt ze: ja als ik 5 minuten te laat ben worden jullie boos, als ik een uur te laat ben ben je alleen al blij dat er niks gebeurt is....

o toen kon ze echt gaan rennen hoor.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een leuke actie van Eva toen ze bijna 2,5 was. Rond die tijd kon ze overdag niet altijd slapen, maar ging dan in haar kamer spelen. Toen had ze een keer haar kledingla open getrokken en alles, echt alles, eruit gehaald, je kon over de kleren lopen in haar kamer. Goed, samen opgeruimd en klaar. 's Avonds ging papa haar naar bed brengen en wilde haar luier doen, dus eerst onderbroek uit, en nog 1, en nog 1 :D. Had ze nog 2 onderbroeken erbij aangetrokken :)

17. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Ik deed een keer water uit de kruik terug in de water koker, want dat scheelde watet hahahaha. En me moeder maar denken waarom die thee zo vies smaakte, heeft ze het pakje zelfs nog terug gebracht hahahah

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wahaha die is goed!

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahhaha!!

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn nichtjes hadden een keer tekeningen gemaakt voor hun buurmeisjes. Ze waren nog in pyjama maar mochten wel even snel de tekeningen in de brievenbus doen, want buurmeisjes woonden een paar huizen verderop. Na een paar minuten waren ze nog niet terug en mijn nicht zag ze niet. Kwamen ze een kwartier later aanlopen, waren ze de halve wijk door gelopen (in pyjama dus en inclusief 2 keer oversteken ;)) en de tekeningen in de rode brievenbussen van TPG gedaan :D. Gelukkig was er niets gebeurd, maar achteraf is het wel grappig. Ze waren toen 2, 4 en 6 jaar.

Deel Deze Pagina