heb geduld!

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier op het forum.

alleen deze week al een 10 topics waar in volgens de ts niet snel genoeg antwoord krijgt.

waarop dan dit soort berichten komen "niemand?" of "al 30 lezers maar nog steeds geen antwoord bedankt hè" of "gooi deze maar dicht ik krijg toch geen antwoord"

meestal staat het topic er nog geen uur!

ik snap het echt niet. ik bedoel niet iedereen zit overdag op het forum. niet iedereen heeft een antwoord en niet iedereen snapt het!

ik snap best dat je snel antwoord wil maar je kunt niet verwachten dat er overdag veel mensen zijn die antwoorden ofzo.
    met geduld kom je een heel eind en wacht gewoon eens tot de avond dan zul je zien dat je WEL antwoord krijg.

want ik dus gewoon wil zeggen.

heb gewoon een beetje geduld!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    mee eens :D

(ja ik dacht ik reageer ook maar snel he voordat.. haha)

3. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Goed gezegd, have a little patience! ;)

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Haha, als jullie er nu tochallemaal zijn, mogen jullie meteen even reageren op mijn topic over kinderopvangtoeslag voor ik 'm ga uppen. :p Ben zo geduldig geweest :):)

Nee ik vind dat soms ook vervelend...

5. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Haha, gelijk heb je! geduld is een schone zaak. En dat heb ik héél erg véél... (not!!) ;)

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    maar dat werkt ook andersom... als de TS een keer geen tijd heeft om te posten... niet gelijk gaan zeuren....

maar ik ben het er helemaal mee eens!
    :)

7. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Mee eens! :D

8. tulip

tulip Niet meer actief

je hebt idd gelijk.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, vind ik ook storend maarr.....
    Als je echt met een vraag in je mik zit, snap ik wel dat je steeds op F5 zit te drukken.
    Als je dan ziet dat 30 mensen het gelezen hebben maar niemand reageert (en je bent niet zo bekend met het fenomeen: forum) .. kan ik het me wel een klein beetje voorstellen ;)

Ik vind het vervelender als iemand die hier al veel langer is, steeds gaat zitten uppen ;)

Geduld voor een reactie van ts is inderdaad ook een goeie (al vraag ik me soms af wat het doel van een topic is). Dan zie je dat iemand online is (geweest) maar geen reactie...
    Dat is dan ook weer gek.

Ach, het is en blijft internet :D

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik ook, en heb hier een tijdje geleden ook over gemeld. Zo'n 3 keer of meer per dag werd er geupt, omdat ze graag wilde dat mensen in haar topic schreven, zeer irri.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja oke maar. als je echt dringend een antwoord wil hebben. kun je ook bellen naar instanties. of zelf even googlen

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Euh....nou, ik denk dat de meeste vragen daar niet ernstig genoeg voor zijn (of op een tijdstip waarop je geen arts te pakken kan krijgen). Een, voor iemand belangrijke, vraag hoeft niet ook direct levensbedreigend te zijn ;)

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee maar je begrijpt wat ik bedoel toch ;)
    en natuurlijk niet alleen over artsen

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Amen!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik begrijp je, maar begrijp je mij (en dus eigenlijk de ongeduldige ts ook?).

Zelf vind ik het ook overdreven, maar kan me wel inleven in het feit dat een vraag echt kan branden.

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja tuurlijk ik begrijp het.

ik kan me ook wel inleven maar ik kan het ook wel relativeren(schrijf je dat zo)

18. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

dat is het hem nou juist, ik heb geen verstand van kinderopvangtoeslag want die heb ik niet maar heb wel netjes je vraag gelezen ;)

dus ja geduld is een schone zaak maar snap wel dat als je graag antwoord wil je niet kan wachten tot iemand wel antwoord geeft..

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ts reageert al een halfuur niet, sluit maar.

20. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

:p:D lol!!!!

Deel Deze Pagina