Ik lees in de andere douche poll dat er best veel mensen toch wel elke dag of on de dag douchen. ik zelf ook liefst elke dag maar wat ik me afvraag hoe lang douchen jullie dan?
wat douchen jullie allemaal lang. Ik hooguit 2-3 minuten. Als ik in bad ga 1x per week dan wel een half uur ofzo.
Ik hou de tijd nooit bij. Meestal even onder de douche dan de kraan uit en alles inzepen evt. scheren dan weer douchen. Als ik het koud heb of ergens pijn heb zoals rug/schouder dan kan ik er gerust een tijd onder staan. Ik zal eens een douche klok aanschaffen vind ik wel handig.
Zou het niet weten, 15 a 20 min denk ik? Ben vrij lang bezig met m'n haar wassen omdat t zo dik en lang is.
Ik heb gestemd op 5 minuten, maar meestal is het korter. Ik was standaard m'n haar, gezicht, oksels en intieme delen. De rest van m'n lichaam doe ik maar af en toe. Anders droogt m'n huid zo uit.
Ik denk ongeveer 10 minuten. Stap eronder, maak mijn haar nat, doe er shampoo in, laat het even intrekken en was ondertussen mijn gezicht, uitspoelen, dan crèmespoeling erin, intrekken en ondertussen de rest wassen, dan weer uitspoelen en klaar. In de winter wil ik er wel eens langer onder blijven staan, als ik het koud heb.
Ik heb 10 minuten gestemd maar dat haal ik alleen als ik mijn haren was en alles ga maaien. Maar 5 minuten haal ik zeker behalve als het buiten 30 graden is.
Zo snel mogelijk Ik douche om de dag en dan zo'n 10 minuten. Erin en zo snel mogelijk er weer uit, meeste tijd gaat in mijn lange haren wassen zitten
Z.n minuut of tien. Maar soms zou ik er niet onderuit willen komen. Als het koud is bijvoorbeeld haha dan wil ik wel graag onder de warme straal blijven staan maar je moet er toch een keer uit dus meestal gewoon minuut of tien. Soms klein half uurtje. ( zo duur haha)
elke dag, gemiddeld 5 a 10 min.. Als ik mn haar moet wassen, begin ik daar meteen aan.. Shampoo erin, dan intrekken en tegelijkertijd evt scheren als dat nodig is, anders wassen, haar uitspoelen, cremespoeling erin, intrekken, evt gezicht of lichaam schubben, tanden poetsen en dan weer uitspoelen en eruit
Toch wel 15 a 20 minuten hoor, toch als ik 's avonds douche. Is voor mij mijn stukje ontspanning na een drukke werkdag. Heerlijk!
Doordeweeks even plonzen en tanden poetsen... Meestal 5 minuten ofZo. In het weekend gaat dochterlief vaak mee en wordt er uitgebreider gepoedeld. De zeldzame keer dat ik in mn eentje kan poedelen in het weekend ben ik of in 5 minuten klaar.. Of ik ben een half uur zoet met scheermesjes, scrubje, douchegeurtje.. Etc
Zomaar klaar hoor.. Hangt ervan af of alles gekapt moet worden , maar anders ben ik binnen 5 minuten wel klaar!
Hangt ervan af of ik afspraken heb die dag, anders blijf ik de hele dag eronder staan, want dan hoef ik savonds niet meer. Want dan sta ik er namelijk al onder, snap je?