Hey Meiden, Had net de schrik van mijn leven, zit nu nog met rood hoofd van opwinding achter de laptop.... Er werd net aangebeld door mijn buurmeisje van vier ( ze is zooooo schattig ) en ze was van de week al naar onze nieuwe kitten wezen kijken dus ze zei, '' poesie zit op het dak '' ik zeg '' WAT '' .. dus ik samen met haar moeder gaan kijken, en ja hoor daar zat Minoes op het puntje van het dak zielig te miauwen ik shrok me een ongeluk ben snel naar zolder gerend heb het dakraam omgedraaid en heb geprobeerd om op het dak te klimmen, ging niet en ik drufde niet, dus ik met snoepjes en geroep het proberen maar niets hielp, inmiddels stond de hele straat vol met mensen en iedereen hielp me om een oplossing te vinden ( THANK GOD [-o< ) ... uiteindelijk zei iemand dat ik de brandweer moest bellen want het ging niet lukken hij bleef maar zitten ... Ik de brandweer gebeld en die zeiden doodleuk '' zet maar een bakje voer neer en bel maar eind van de dag terug, we komen nu niet '' ik uitgelegd dat het om een kitten gaat van 6 weken maar dat deed ze niets '' maakt niet uit mevrouw we komen niet '' .... Gelukkig kwam daar een hele lieve buurman die het dak op is geklimd en hem er af heeft weten te halen... Ik dank hem echt enorm want ik wist op een gegeven moment echt niet meer wat ik moest doen .... Wat ik nog steeds niet snap is hoe hij naar buiten is gegaan want het zolderraam stond op een slot en die was maar een milimeter of drie open ... maar goed het is goed gekomen... GELUKKIG... Gekke minoes, Sorry moest het ff van me afschrijven hoor .... Liefs Chantal
Kan me voorstellen dat je goed geschrokken bent. Katten gaan helaas op onderzoek uit (de onze is terwijl ze zwanger van vanaf de eerste etage uit het raam geklommen, op het vensterbank en naar beneden gevallen ) Gelukkig is alles goed gekomen.
Das schrikken Wij hebben het met 1 van onze volwassen katten gehad. Die hing half in de dakgoot. Pffft ik was blij dat mn kerel thuis was, ik zat er met hartkloppingen. Katten zijn soms echt niet wijs
onze kat heeft dit ook al een aantal keer gedaan nu is het zo als ze honger krijgen komen ze wel maar het is zo schrikken en dat van de brandweer kan ik wel snappen het is erg duur om z'n auto uit te laten rukken het kost z'n 2000 om de auto ter plaatse te krijgen.daarom willen ze meestal even wachten want meestal komen ze vanzelf wel weer.
Leuk gedacht van de brandweer, het is alleen bloedheet op het dak voor zo'n katje. Gelukkig is het goed gekomen!
Nou belde rond 12 uur dus ze zullen wel net aan hun boterhammetjes hebben gezeten ... pfff ... maar goed gelukkig had ik een heldhaftige ( leuke ) buurman die zijn leven waagde voor zo'n poesje ...
Nounou... Twee weken terug zat bij mijn ouders bij het eksternest een van de ouders vast in de boom met nylondraad. Zij de brandweer gebeld, die meteen met groot materieel aan kwamen. Helaas vloog er toen meteen iets in de fik en moesten ze met sirene wegrijden. Vlak erna kwam er een andere brandweerauto en die mensen hebben met mensen van de dierenambulance dat beest uit de boom gehaald. En ja een kat heeft vaak de neiging om tegen de tijd dat je zelf op het dak of in de boom zit zelf doodleuk zelf naar beneden te wandelen Misschien hebben ze dat iets te vaak meegemaakt ofzo?