Als we aan het lopen zijn , komen we vaak langs een huis waar het piept, hoe zeg je dat?haha als je er langs loopt dan komt er echt zo'n rotpiep die je zeer aan de oren doet! Het is maar 1 seconde misschien maar heel irritant! Ik dacht misschien hebben ze zo'n piratenzender ofzo? Iemand een idee wat het kan zijn? Ik zie geen mast ofzo staan op het dak.
misschien hebben ze net zo'n eigenwijze ijskast als wij: die piept soms ontzettend hard! ben er zelf gelukkig half immuun voor geworden.
Onze buren van verderop hebben zo iets aan het begin van hun erf staan dat als je langs de dam loopt het heel hoog gaat piepen heel vervelend. Geloof dat het voor het verjagen van katten is.....maar weet het niet zeker.
Misschien is het een speciale piep om hangjongeren bij hun huis vandaan te houden. Onze vaatwasser maakt ook een heel irritante piep wanneer hij klaar is. Die hoor je ook wel buiten...
maar het is altijd he als ik er langs loop, en hangjongeren? nee daar kan het niet voor zijn het is ook bij een rijtjeswoning, kan ook niet echt aan de buitenkant zien wat voor mensen er wonen haha nou dan wordt er ook over mijn vriend gepraat hoor haha
Een apparaat om katten mee te verjagen. Een heel hoog geluid dat alleen katten (en jij) kunnen horen.
die staat verderop, eind van de straat daar, het is altijd precies voor hetzelde huis. haha nou daar heb je nog een ergere piep voor nodig om mij weg te jagen. net zoals als zo'n piep die beesten en jonge mensen kunnen horen zeker, want een keer bij mijn schoonouders piepte de kachel heel erg en hun hoorden dat helemaal niet en bij mij en mijn vriend deed het me pijn aan onze oren! Toen de kachel maar uit gedaan haha
oh vreselijk is dat ja! misschien hebben ze een aggregaat die vaak op staat de laden. pff, ik blijf maar gokken nu hoor, hahaha
Ik weet wel dat onze tv boven ook een heel hoge piep geeft als de tv in standby staat. Ik hoor dat wel maar manlief niet (hij is dan ook 9 jaar ouder als ik)
Aanbellen! *ziet jouw al naar binnen rennen zodra de deur open gaat en het hele huis doorzoeken* hahaha