Dat snap ik dat dat een heel ander kaliber is, ik wilde er alleen maar mee zeggen dat de switch bij vele ook gewoon vaak in de kast belandt. Wat betreft het Fortnite spel, dit spel kan je inderdaad ook op je tablet of pc spelen maar als jouw vriendjes allemaal via de Playstation het spel spelen dan kun je dus niet samen tegen of met elkaar het spel spelen. Je kunt enkel met spelers op de Playstation spelen als je het zelf ook op de Playstation speelt en idem voor de PC of Laptop. Ik gebruik persoonlijk ook de playstation veel, niet voor spellen maar voor Netflix of Spotify ofzo. Vind het persoonlijk allemaal veel fijner dan het vanaf een tablet te bekijken. Ik speel trouwens wel eens een spel hoor maar dat is dan GTA of Maffia ofzo, lekker doelloos schieten hahaha EDIT: Hier is de oudste (11 jaar) nu ook aan het sparen voor zo'n VR bril, ook geweldig om dat te doen en dat kan ook niet op Switch, was ook één van de redenen dat we toen voor de PS4 zijn gegaan.
Ik vraag me af waarom hij het volledig van zijn eigen geld moet kopen als zijn broertje er ook op moet spelen. In mijn ogen is de console dan ook van je oudste en niet van samen. Of betaald broertje ook mee?? Kun je hem niet een beetje tegemoet komen en een bijdrage doen en in ruil daarvoor zijn broertje er ook soms op? Dan vind ik het nog steeds krom, maar wel iets eerlijker. Ik zou trouwens kijken wat vriendjes hebben. Als iedereen een PlayStation heeft zou ik niet voor een switch gaan en andersom. Er is op beide een heleboel te spelen overigens, alleen sommige spellen zijn specifiek voor de ps, de xbox of switch. Om die reden staat hier een PlayStation
Het is de bedoeling dat z’n broertje ook meebetaalt als het een Nintendo switch wordt. Maar ja, vind het erg lastig wat nu de beste keuze is. Ook als ik nu alle antwoorden zo lees.
Dit! Wij zijn destijds (ong jaar geleden) over gegaan naar de ps4 van de xbox 360 en wii. Ik zou echt niet terug willen.
Of hij betaalt hem zelf en is van hem of zijn broertje betaald mee en die mag er ook op. Maar deze constructie geeft geheid ruzie.
Wij (of eerlijk gezegd de twee oudsten en wij een deel) hebben de switch gekocht. Wij hebben het deel van onze peuter betaald. We hebben voor de switch gekozen omdat we nintendo gekken zijn en we graag ook mario spellen spelen. We hebben nu lego city, lego world, zelda, mario en snipperclips. Onze bijna kleuter is zot van lego city, kan hij uren doen (schaam). Fortnite wordt hier ook gespeeld. Mijn man speelt mario en ik zelda.
Gevraagd aan onze zoon. Wij hebben een playstation en hij wil graag een Switch Maar als hij moest kiezen tussen beide zegt hij: zeker een playstation. Switch is leuk maar is meer voor kleinere kinderen ( zegt hij ook, ha ha)
Hier de switch veel populairder, dat ie voor kleine kinderen zou zijn is onzin. Man en ik gebruiken hem ook dagelijks, voor skyrim bijv. Het is dus persoonlijk. Ik zou kijken naar de spellen die jullie aanspreken en daar de keuze op baseren.
Dus dat mag broertje ook niet op de ps? Als hij straks ouder is en er zijn bv ook lego spellen voor je jongste te koop?
Zover hebben we er nog niet over nagedacht. Als hij er nu al spelletjes op kan doen, zou hij er nu ook wel een bijdrage aan kunnen leveren.
Hier heeft zoon van bijna 5 pas een Switch gekregen. Hij vind hem te gek en kan er echt al goed mee overweg. Donkey Kong, Mario en Mariokart hebben we en hij kan alle 3 de spellen echt al goed spelen, vind dat zo knap! Maar geen ervaring met een Playstation dus je hebt niks aan mijn antwoord .
Wij spelen Origins (2017) en ik heb Syndicate (2015) op de rommelmarkt op de kop kunnen tikken voor 5 euro (voor de winter hahahaha)
Hier hebben we een PS3, een PS4 en Switch in huis. Ik vind zelf de Switch het leukste en de twee jongsten (5 en 8) ook. Alleen grote broer (15) vind de PlayStation leuker. Ik vind Nintendo spellen gewoon heel leuk, maar ben dan ook groot Nintendo fan. De Wii vond ik trouwens niet zo fijn, en de Nintendo DS word hier ook weinig gebruikt. Maar de Switch is dus wel een hit. Je kunt daar ook spellen voor downloaden trouwens.
Mijn dochter van 5 speelt ook wel eens spelletjes op de ps4. De sims, crash banticoot en sonic bijv. Ik zit er dan wel naast. Ze is geen pro op haar 5e maar ze vind het super leuk en is heel fanatiek hahah.. ze hebben ook spellen voor alle leeftijden. Dus ik denk dat hij uiteindelijk ook mee zal spelen.
Switch!!!!! Die is echt leuk. Maar wij zijn ook van die Nintendo gekkies hoor. Heb alle spelcomputers van Nintendo van nul tot nu hier liggen haha ... En ook echt wel leuk voor volwassenen, genoeg leuke games. PS4 hebben we ook gehad, maar die heb ik aan een vriend gegeven die niet veel te besteden heeft en door ziekte veel aan huis gekluisterd is. Daar was hij beter af. XboX ook gehad, maar na een halfjaar verstoffen doorverkocht.