Grappig om te lezen dat het bij de meeste gewoon los loopt. Het is ondertussen besproken en ze reageerden relaxed. Als het gAat zoals gepland dan komen ze samen met onze zoon naar het Zh. Wacht mijn man hen op de gang op en drinken zij met mijn moeder een bakje koffie en hebben wij even saampjes
Wat een goede, zelf nog helemaal niet over nagedacht maar wel goed om te doen. Ik vind de tip ouders even beneden laten en er laten bij halen wel een hele goede.
Fijn dat je het besproken hebt en dat ze er begrip voor hebben. Nog wel een ander ding om misschien rekening mee te houden: hier is het plan dat mijn vriend onze dochter ophaalt en dat mijn ouders (die op haar zullen passen) iets later zullen aankomen. Dit omdat onze dochter stapelgek is op mijn moeder en zich ook erg aan haar kan vastklampen. Als mijn ouders met haar naar ons toe zouden komen dan zou zij niet alleen met mijn vriend mee naar binnen gaan omdat "oma er toch ook bij hoort". Misschien is het voor jouw zoontje anders hoor, je schreef alleen dat hij zich zo aan je schoonmoeder kan klampen.