Hoi dames, Zwanger van de derde en na de tweede alles weggedaan (dus ik heb een kadootje in mijn buik). Ik kan me na ruim vijf jaar gewoon niet meer herinneren wat ik in het begin gebruikte als dekentje. Ja, een dekbedje maar dat was pas toen mijn zoontje drie werd ofzo. Ik weet het niet meer. Mijn vraag aan jullie: wat voor soort ledikantdekentje ga ik aanschaffen? Alvast bedankt voor jullie reacties natuurlijk. Schaam me bijna voor het feit dat ik het gewoonweg niet meer kan bedenken.
Wij hebben 2 ledikantdekentjes van 'Lief!' besteld, dit zijn katoenen dekens. We vonden ze wat interessanter van prijs dan de dekentjes van bv. Koeka die ook wel erg mooi zijn. We hebben wel een meegroeislaapzak van Koeka besteld voor de erg koude maanden en omdat dit ook héél lang meegaat en van supergoede kwaliteit is. Link naar dekentjes: dekentje ledikant streep uit de lief! collectie online bestellen en veilig betalen Link naar meegroeislaapzak: koeka Slaapzakken Ik vind trouwens niet dat je je ervoor moet schamen dat je dit niet meer weet zenne! (steek het anders gewoon op zwangerschapsdementie! ) Lieve groetjes!
Ik ben ook wel heel erg benieuwd wat voor soort dekentje het beste is... Katoen of fleece?? Geen idee eigenlijk... Dus kom maar op met adviezen en tips !
Wij hebben gewoon de katoenen ledikantdekens van prenatal.. fleece hebben ze ons afgeraden, omdat dat gauw te warm is voor die kleintjes, en katoen ademt.
Dat lees je idd veel over fleece. Maar wat ik me dan afvraag; waarom verkopen ze dat dan in de babyspeciaal zaken??