vraagje over prenatal mama maandag

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linda, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi Meiden,

A.s. maandag is het weer prenatal mama maandag oid en ik heb even naar de voorwaarden gekeken maar ik snap er niks van:

Op Mama Maandag ontvang je bij besteding van minimaal 25,- bij een Prénatal winkel of in de Prénatal webshop een Prénatal cadeaukaart.Je krijgt een Prénatal giftcard ter waarde van 15% van het aankoopbedrag van de artikelen die vallen binnen de volgende product groepen:
    Kinderwagens (inclusief accessoires)
    Buggy's
    Autostoelen
    Meubels (baby- en juniorkamers, kinderstoelen en boxen)
    Matrassen
    De Mama Maandag aanbiedingen zijn niet in combinatie met andere lopende aanbiedingen en acties.Deze cadeaukaart kun je inleveren bij je volgende aankoop bij Prénatal.

Even simpel gevraagd. Ik wil ledikantjes, matrassen en wipsteoltjes kopen, krijg ik dan over het totaalbedrag 15% korting of krijg ik een bon (15% van het besteedde bedrag) waarmee ik later wat kan aanschaffen.

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Deze cadeaukaart kun je inleveren bij je volgende aankoop bij Prénatal.

hoe ik het lees, is dat je bij de volgende keer die korting kunt vangen!

3. hiephiephoera

15 mei 2009
    42
    0
    0
    Klopt je krijgt dan een cadeaubon die je de volgende keer kunt besteden. Heb dat zelf namelijk al een keer gehad.

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mmmmmmmmm nou ik heb nu liever die korting maar goed dan weet ik hoe het werkt, thnx!

5. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Cadeaubon blijft lang geldig en geloof me..... die komt zeker weer van pas ;)
    Je kan met de cadeaubon ook weer betalen op de volgende kortingsdag/mama maandag/ mama mazzeldagen.

Vorig jaar hadden ze rond sinterklaas ook weer een speciale kortingsavond waarop alle 15% afgeprijst was.
    Dus als je geen haast hebt, zou je die nog kunnen afwachten. Ik weet natuurlijk niet of ie weer komt.
    Volgende mama mazzeldagen zijn pas weer eind april ofzo dus dat duurt nog even.

En klopt inderdaad dat je dus een cadeaubon krijgt over totaalbedrag.
    Bijv. je aankopen zijn 100 euro.
    Je betaald 100 euro.
    En krijgt een cadeaupasje ter waarde van 15 euro mee.

Is toch de moeite ;)

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Klopt, je krijgt een cadeaubon...maar geloof me, je zult er nog veeeeeeel vaker komen en die bon dan goed kunnen gebruiken! ;)

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ah, da's alleen met mama maandag, die cadeaukaarten!

Ik heb laatst een ontvangen omdat ik een voedingskussen moest halen omdat mijn nek steeds blokkeert omdat ik een buikslaper ben.
    Maar omdat ik nu zwanger ben en een positiebroek nodig had, kaartje gewoon ingeleverd en mooie korting erop gekregen!

Volgens mij zeiden ze toen tegen mij, dat die cadeaukaart geldig blijft. Dat er niet echt een termijn opstaat.

@ TS: Als je van plan bent om zoveel te kopen, heb je voor je volgende aankopen een aardig kortingsbedrag! Leuk dus als je voor babykleertjes ed wil gaan shoppen! ;)

8. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
  9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ga ik zeker aanvragen, het meeste moet ik toch x2 kopen ;)

Deel Deze Pagina