Kinderwagen Transit nieuw combi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pepper92, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Hallo allemaal,
    Wij kunnen niet echt recente reviews vinden over deze kinderwagen. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Deze wagen is exclusief verkrijgbaar bij baby dump.

2. Koon

Koon Niet meer actief

Heel tevreden over! Enige minpunt is dat de zitting niet heel erg recht kan.
    Maar voor de prijs zeker een heel goede wagen!

3. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Hier ook zeer tevreden. Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Na gebruik voor 1 kindje nog steeds zo goed als nieuw.

4. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik had reviews gezocht op transit mutsy.
    Uiteindelijk ook voor deze gegaan. Kwaliteit was goed en de prijs viel ook reuze mee (meeste wagens rond 1000 en deze 500 en dan nog maxi cosi erbij en verzorgingstas, of 40 euro korting op andere tas)

5. bluestar

bluestar Lid

29 jun 2012
    45
    0
    0
    Ik heb hem ook. Bij de 1e gebruikt en staat nu klaar voor de 2e. Ziet er nog super netjes uit. Inderdaad enige nadeel is dat het zitgedeelte niet helemaal rechtop kan, maar ik ben daar aan gewend. Hij bevalt top!

6. Von86

Von86 Lid

8 jul 2012
    80
    0
    6
    Verpleegkundige
    Voor onze eerste hadden we ook de mutsy transit, echt niks mis mee!
    We hebben hem nu verkocht, omdat we ivm een tweede een duo wagen hebben aangeschaft, maar anders had deze nog goed meegekund voor de tweede hoor!
    De bandjes zijn van foam waardoor je nooit een lekker band krijgt, en het slijten ervan vond ik ook reuze meevallen, ondanks dat wij er heel veel mee gelopen hebben!

7. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Super bedankt voor jullie reacties!

8. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hele fijne wagen niks mis mee voor 2 kindjes gebruikt

9. veense

veense Niet meer actief

Ons bevalt hij nu prima, voor zover dat kan bij een kinderwagen, blij het ondingen vinden...
    Wij hebben de Transaction besteld, op de zijkant staat Transrange. 399 euro inclusief maxi cosi citi en gratis tas (maar die hebben we geruild voor de bijpassende regenhoezen)

Deel Deze Pagina