Ik ben op zoek naar een nieuw ventieltje voor mijn Avent handkolf. Nu kwam ik via deze site: AVENT "bestelformulier onderdelen ISIS handkolf" wel op een manier om het bij te bestellen maar dan heb je dus meteen de hele set voor 23,50 en het gaat bij mij maar om één ding, namelijk dat ventiel/'sterretje'. Weet iemand of ik dit ook ergens los kan kopen of bestellen?
He Coco, Ik heb gehoord dat je gewoon naar Phillips kan bellen en dat je het vaak gratis krijgt! Er moet ergens een algemeen telefoonnummer te vinden zijn...
in je zorgwinkel kan je die dingen ook kopen..had ik toen ook gedaan. Enkel ventieletje is niet los geloof ik, dan moet je een dop ofzo erbij kopen...en is niet goedkoop! Ik zou proberen naar de leverancier te bellen!!
Hoi Coco, ik wens je veel succes. Ik had enkele maanden geleden ook een onderdeel nodig voor mijn handkolf en kreeg dat nummer en werd vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd, een enkel los dingetje bestellen was niet mogelijk,net zoals jij al schreef moet je dan een hele set kopen.
Hoi Coco Ik heb nog een nieuw ventieltje/sterretje liggen. Ik heb nl al een keer een set dingetjes gekregen omdat het er niet bijzat. (zat achteraf wel in de doos dus heb 1 reseve setje) Voor de verzendkosten mag je hem hebben Stuur me anders even een pbtje als je interesse hebt.