Welk merk Box raden jullie aan? Er zijn namelijk boxen van bijvoorbeeld Euro 70,00, maar ook van Euro 379,00. Zit hier echt zoveel kwaliteitsverschil in? Of zijn de goedkopere net zo goed en betaal je gewoon het design c.a. kleur?
MARKTPLAATS Er zit trouwens wel wat kwaliteitsverschil tussen maar dit kan je beter met je eigen ogen gaan bekijken in een babyzaak. Dan zie je meteen een aantal verschillende boxen op een rijtje staan en zie je het verchil. Sommige merken zijn gewoon duurder en dan betaal je ook voor de naam
ik heb een bopita-box, een ronde met rieten manden eronder. via marktplaats gekocht, net als alle andere babyspullen (duuuuuur als je alles nieuw koopt!). ik geloof niet dat ze de ronde versie met manden nog nieuw hebben, maar kijk eens op marktplaats en je vindt vast iets van je gading (voor een leuke prijs!). succes!
Ik heb ook een Bopita met een la eronder en ben er erg tevreden over. Er zit echt wel verschil tussen hoor, ga in babyzaken maar eens even wat schudden en duwen, dan merk je snel genoeg dat sommige boxen wat gammel in elkaar zitten en andere amper bewegen.
Bij de Hema hebben ze nu een witte box in de aanbieding, ziet er best leuk uit in het foldertje, heb hem nog niet in het echt gezien, misschien is dat wat?
ik heb de bopita met de platte stijlen ik vond de bopita het beste. die andere waren zo gammel. je kan het beste zelf even kijken en vergelijken
wij hebben een simpele box, zonder lades... mijn man is niet zo heel groot en ik heb hier toen de tip gelezen, dat het fijn is, als je dan je voeten onder de box kunt zetten, ipv tegen zo'n mand aan. Je kunt dan net iets makkelijker je kindje pakken als de box op de laagste stand staat. wij hebben overigens gewoon eigen merk van Prenatal
hier een bopita met lade en met wieltjes. Deze kost normaal rond de 350nieuw, maar kwamen hem op marktplaats tegen... ideaal!
Hier ook een bopita gekocht, zonder lade en met ronde spijlen. gewoon een degelijke box. Trouwens nog een tip van de babyzaak: bij een box met ronde spijlen kan de baby zich makkelijker leren optrekken dan bij een box met platte spijlen omdat daar het handje niet omheen past. Of het echt zo veel verschil uitmaakt weet ik niet...maar het maakte wel dat wij uiteindelijk toch voor ronde spijlen hebben gekozen. Al vindt ik platte spijlen optisch mooier, vooral bij een strakke inrichting.
Wij hebben een Babypark Exclusive, wel van Marktplaats hoor, ik vind ze bij Babypark schandalig duur. Als je gaat kijken in een babyzaak dan merk je het verschil wel, ze hebben soms hele goedkope staan en als je er dan een duwtje tegen geeft staat het hele ding te wiebelen, dat wilde ik dus niet. Het moet gewoon oerdegelijk stevig zijn, zodat je kind er lekker in tekeer kan gaan, zonder dat je bang hoeft te zijn dat de box uit elkaar valt
wij hebben gisteren een van bébél gekocht voor 50 euro van marktplaats. Is ook een mooie stevige box met lade geen idee hoe duur die normaal is trouwens.
Gewoon via-via voor een bos bloemen, Als je er hard aan rammelt, wiebelt die wel, maar zou hij in elkaar donderen, (wat ik niet verwacht, want onze vrienden waar ie eerst heeft gestaan, hebben er ook met beide kinderen veilig overleefd), dan vind ik dat eigenlijk wel gezond: leert je kind gelijk dat ie niet overal maar retehard aan kan trekken, Heb altijd een beetje maling aan al die veiligheidseisen: vind het in de eerste plaats een beetje een wassen neus en in de tweede plaats vind ik het erg belangrijk dat je kind leert risico's in te schatten en dat leren ze niet als alles altijd maar 'veilig' is gemaakt....
Zo'n baby is echt niet in staat om gevaren in te zien hoor. Kijk natuurlijk vallen ze wel eens ongelukkig of stoten ze hun hoofd etc., ik sta er ook niet de hele dag naast om haar op te vangen. Maar mijn huis heb ik wel zo veilig mogelijk ingericht. Je wilt niet weten wat er allemaal jaarlijks op de EHBO binnen wordt gebracht met verwondingen die makkelijk voorkomen hadden kunnen worden. Tja, al doende leert men, maar ik ga geen gammele troep aanschaffen met het idee dat mijn kind er zelf wel van leert dat als hij enthousiast aan het spelen is, zijn hele box in elkaar sodemieterert met alle gevolgen van dien.
wij hebben de box 'Ka', bevalt prima http://www.bruundebeer.nl/box%20ka%20beuken.jpg via MP van iemand overgenomen voor 40 euro incl. leuke nijntjespiraal, beide niet van nieuw te onderscheiden! was leuk deal. wij wilden geen box met lade oid eronder, omdat wij er goed onder willen kunnen stofzuigen ivm huisdieren, heel veel andere boxen hebben wel een lade of een extra bodemplaat. echte stof/haarvangers in geval van flink verharende huisdieren
ik zweer ook bij marktplaats. heb een KIJ mooie witte Bopita box daar gekocht voor maar 84 euro, in de winkel betaal je het dubbele. Hij is net een jaar oud en ziet er prima uit! echt de moeite waard om daar eens te gaan snuffelen. zo ook een leuke schapenlamp gekocht voor 15 euro en een tummytub voor maar 3 euro! het wordt bijna een sport haha! zag er trouwens nu ook een bij de hema in de aanbieding staan voor 95 euro of zo
ik heb ook een bopita, platte spijlen en een la. het ideale van deze la is dat tie niet over de grond schuift. de box staat namelijk op pootjes. Dit vonden wij een degelijke box. en daar zit echt nog wel verschil in. Succes met het maken van je keuze!
Bedankt voor jullie reacties ! Na vergelijking hebben we onze keuze uiteindelijk laten vallen op de box Bopita Rocco (zonder lade). Superstevig, makkelijk onder te stofzuigen, ronde spijlen (waaraan de baby zich later makkelijk kan optrekken en kan leren staan, dit in tegenstelling tot de platte (brede) spijlen uitvoeringen), mooi design, goede prijs/kwaliteitverhouding (Euro 149,00) en een mooie kleur passend bij ons interieur (Cherry)
Wij hebben een box bij ons babykamer gekregen (babydump) geen idee of het een goeie is. Ik vond het prima in elk geval