Wij hebben een Kibofa box, overgenomen van mijn nichtje. Hij rammelt wel als Eva aan de spijlen staat te trekken, maar hij valt echt niet uit elkaar. Mij stoort het ook echt niet. We hebben wel een la eronder, vind ik erg handig. Voor alle spuugdoeken en slabbers en in het begin ook speelgoed en luiers.
Wij hebben ook de Bopita Rocco maar dan met lade. Ik vind de kwaliteit niet echt wow. Aan de zijkant onderlangs splintert het hout er gewoon van af en toe met een voet er tegenaan komen als je je baby erin legt of eruit haalt. Vind het overigens wel een mooie box. Ze hebben ook mooie kleuren in de collectie. Wij hebben de hele donkergekleurde houtkleur. Vaak zie je alleen modern en wit, alsof er niks anders meer bestaat dan een "sssssssstrak" interieur...
Hebben ook de bopita met lade... eigenlijk meer omdat we het kamertje ervan ook hebben besteld en puur voor de kwaliteit (massief) zodat het na deze ronde nog een ronde mee kan gaan
Wij hebben ook de Bopita Rocco maar dan zonder lade. Als je 1 wilt met lade ben je 100 euro duurder uit! Ik heb 1 kant van onze dressoir leeg gemaakt en daar past heel wat meer in dan die lade.