Hoi, Toen ik zwanger was heb ik in een boekje bijgehouden hoe ik mij voelde en wat er allemaal gebeurde. Ik ben doorgegaan met schrijven het eerste half jaar, maar toen gestopt. Nu wil ik weer beginnen met schrijven, want er gebeurd zoveel nu hij naar de basisschool gaat. Leuke uitspraken, vriendjes etc. Mijn moeder heeft dit ook gedaan bij mij, mijn broer en zus en het is erg leuk om terug te lezen nu. Nu zoek ik een leuk schrift of boek (wel stevig en gelinieerd). Iemand een idee?
Leuk he, om dat allemaal bij te houden? Ik schrijf ook over mijn twee zoontjes, zeker zo'n twee keer per week. Als ik nu teruglees in het dagboekje van mijn oudste merk ik hoeveel ik eigenlijk alweer vergeten ben! Maargoed, om terug te komen op je vraag... Bij de Bijenkorf verkopen ze mooie gelinieerde boekjes.
Hey hoi, ik doe precies hetzelf nu al drie jaar. Ik doe het nu als baan dus al je geinteresseerd bent in mijn website Pb me dan even!
Ik doe het ook al vanaf haar geboorte. Eerst heb ik het in Word gedaan, maar nu al ruim een jaar in een mooi schriftje met harde kaft van Lief!. @Nic1979, hoezo 'als baan'?
Zou het ook moeten doen.. Heb vanaf het moment van start kinderwens tot zwangerschap 3 jaar later ivm mmm alles opgeschreven. Toen ik eenmaal zwanger was was ik er wel even klaar mee. Heb wel een negen maanden dagboek (van pauline oud, een invul boek) bijgehouden. Nu houd ik een baby.s eerste jaar boek bij, maar idd iedere week iets schrijven is ook leuk! Ik ga morgen meteen een halen bij de boekhandel! Ben weer helemaal gemotiveerd!
leuk hoor! ik heb het ook gedaan....ik ben een website begonnen toen ik postief getest heb bij de oudste.... het laaste jaar heb ik jammergenoeg bijna niets meer geschreven.....ivm verbouwing en zonder i-net te zitten... maar het is echt heel leuk voor later!
Wij hebben elk jaar de woezel en pip kalender, daar is per dag veel ruimte om wat te schrijven en ook per week. Die vullen we trouw elke dag in als er weer wat leuks is gebeurt of een mijlpaal is bereikt. Ik heb ook 2 9 maanden boeken bijgehouden tijdens de zwangerschap.
Ik hou al vanaf dat ik zwanger ben van de eerste ( nu dus ruim vier jaar geleden) een dagboek bij, op de computer. Ben echt zo blij dat ik daar ooit mee gestart ben. Ik schrijf elke week een verhaaltje. Voor mijn zoontje doe ik dit ook, het worden al behoorlijke boekwerken.
Ja ik ook online. Al vanaf het moment dat ik positief testte van de oudste. Van de oudste deed ik het bijna dagelijks, in ieder geval wekelijks. NU merk ik dat het steeds minder wordt. Doe het nog wel, maar het is meer maandelijks geworden.
Ik ben met t 2e Schrift bezig voor mijn dochter. Ben er pas mee begonnen toen ze een half jaartje was. Probeer wel regelmatig iets te schrijven. Ook ik schreef in t begin meer dan nu.. Maar wil t straks ook voor mijn 2e kindje gaan doen..
Ik heb voor mijn dochter bijna het hele eerste jaar dagelijks een verhaaltje geschreven en noteerde ook altijd wat ze gegeten en gedronken had en zo kon ik ook bijhouden hoe het ging met spugen, waar ze dan op reageerde of hoe de reactie was na provocatie (kma) enzo, erg overzichtelijk en leuk om terug te lezen! Tot nu toe voor mijn zoontje ook dagelijks een verhaaltje en dezelfde gegevens noteren (ook reflux en kma) en dit hoop ik zeker vol te houden tot 1 jaar.. alleen op vakanties enzo vind ik het lastig om steeds weer dat boekje te pakken en sla ik wel eens een dagje over maar probeer ik wel altijd te noteren wat we gedaan hebben ofzo en mijlpalen noteer ik altijd.. mijlpalen van mijn dochter noteer ik nu ook in het boekje van mn zoontje.. Als hij straks 1 jaar is geweest ga ik denk ik 1 boekje bijhouden voor allebei tegelijk.. en ooit.. ooit.. als ik nog eens tijd over heb, ga ik het netjes uittypen!