Character breakfast Disney aanrader of niet?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door moradora, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    Mijn dochter word in januari 4 en als afsluiting van haar peuterperiode willen we met haar alleen een paar dagen naar disneyland, zonder haar broertje zodat ze exclusieve aandacht van ons heeft.

Nu zat ik te denken op haar verjaardag zo'n character breakfast te doen maar aangezien wij ws. niet op het park slapen maar in de blokhutten moeten we er vrij veel geld voor betalen en ik vraag me af of dit het wel waard is, of dat ik dat geld beter kan gebruiken voor souvenirs.
    Heeft iemand dit wel eens gedaan en hoe was dat? was het eten goed, zijn er veel figuren, hoe druk is het (al denk ik dat het midden in de week in januari wel meevalt) etc.

ik hoor het graag.

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Tja als jij bedoeld bij cafe mickey dan vind ik het verhoudingsgewijs echt veel en veel te duur bijna 25 euro voor een ontbijt dan ging ik liever lunchen of dineren daar voor 32 euro ;).
    Lunch is rustiger dan de diner, het is er best druk en hectisch en tja de bediening is erg wisselend ;). Qua characters lopen er vaak 6 verschillende die als het goed is alle 6 bij je aan tafel komen.

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    IDD, geen ontbijt bij CM (cafe mickey) doen hoor.. zonde van je geld..
    Dan kan je beter gaan ontbijten bij Inventions (disney hotel).. super goed ontbijt maar geen caracters (hoewel, die staan buiten het restaurant maar komen dus niet aan je tafel)..

En anders in de avond naar CM gaan of voor lunch... veel beter en meer waar voor je geld.. als je echt een behoorlijk centje ervoor over hebt kun je ook naar auberge de cendrilon gaan... Daar kan ze dansen met prinsessen.. echt een meisjesding..

4. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    we hebben al besloten het niet te doen. We willen er heen maar niet te veel geld kwijt zijn. dat ze er op haar verjaardag is, is al speciaal genoeg vinden wij en dan eten bij het rainforest cafe savonds (dit vond ze vorige keer erg leuk)
    ik vind sowieso dat ze voor al die extras belachelijk veel geld vragen.
    We gaan op een rustig moment dus ze zal ws in het park genoeg op de foto kunnen met die figuren en ze staat al met heel wat op de foto van de vorige keer.

Deel Deze Pagina