vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lennyt, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    sinds begin januari gestopt met de pil en uiteindelijk besloten om condoo te gaan gebruiken ben nu ongeveer twee weken niet meer ongesteld geweest sinds de menstruatie die ik kreeg vrijwel direct na het stoppen met de pil
    niet echt gericht bezig voor een tweede bezig vandaar ook condoom gebruikt
    drie dagen achter elkaar "geklust" maar nu kwam ik er gister achter dat het voorbehoedsmiddel al 6 jaar over datum is
    Ik tegen vriendlief gezegd en hij maakt zich er niet druk over zegt ie
    maar ik wel een beetje eerlijk gezegd
    tips en advies gevraagd en geen vooroordelen asjeblieft

2. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent waarschijnlijk nog aan het ontpillen, waardoor je cyclus nog onregelmatig is. Ik vermoed dat dit geen rede tot zorg is. Maar voor de zekerheid kan je altijd een test doen natuurlijk!

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik denk dat ik sowieso dan nog wat te vroeg zou zijn maar ga er ook gewoon eigenlijk wel van uit dat er niets aan de hand is maar hoor dan toch graag altijd de mening van andere
    had het namelijk ook aan sommige andere gevraagd en die zeiden al tegen mij als ie over datum is niet gebruiken

4. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Klopt als ie over datum is en je wil niet zwanger worden moet je m niet gebruiken, maar dat is omdat er kans is op scheuren. Als ie niet gescheurd bleek na de daad is de kans heel klein dat je zwanger bent hoor

5. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    maar hoe zit dat als ie verschoven is???

6. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    d8 gister namelijk ongesteld te worden maar was al sowieso anders als anders en nu in een keer de hele dag al roze bloed verlies

7. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Verschoven, gescheurd... als alles netjes is opgevangen door het condoom is de kans dat je zwanger bent 0. Als er op welke manier dan ook gelekt is, dan is er een kleeein kansje en kun je het beste even testen. Kruidvat eigen merk is niet al te duur en over het algemeen goed betrouwbaar.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die eerste menstruatie die je vrijwel direct kreeg na het stoppen van de pil was waarschijnlijk nog gewoon die pilbloeding die je altijd krijgt in de stopweek van de pil. En dus nog niet een echte natuurlijke menstruatie.

Je cyclus moet dus nog op gang komen na het stoppen van de pil.

Deel Deze Pagina