lease auto kosten

Discussion in 'De lounge' started by augurkjes, Mar 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Iemand heeft voor mij een keer berekend wat de maandlasten voor een bepaalde auto zijn aan lease kosten voor de werknemer per maand.
    Maar weet niet meer wie het was :(

Dus vroeg me af wie kan dat uitrekenen wat het ongeveer voor de werknemer zal zijn een auto leasen per maand?

Zal ik diegene een prive bericht mogen sturen? Want weet dat je, je maand salaris moest door geven, en de prijs van de auto die je wilt leasen. En het maand salaris wil ik niet op het forum hier zetten ;) Ivm nieuwsgierige mee lezers.

Hopelijk krijg ik antwoord van degene die dat kon :d

Bedankt alvast.

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hoe specifiek wil je het hebben?

Als je de bijtelling (11,20,25%) x de cataloguswaarde deelt door 12 heb je het bedrag wat je bij je loon optelt per maand. Neem daar tussen de 35% - 52% (afhankelijk van de hoogte van je brutoloon) van en trek dat af van je huidige nettoloon.

De bijtelling telt trouwens mee voor de hypotheekrenteaftrek!

3. augurkjes

super bedankt :D specifiek genoeg. Van die hyptheek wist ik niet. Maar hebben geen koophuis :) maar gaat er in de toekomst zeker komen.

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Graag gedaan!

5. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Het zuinigste bijtellingspercentage in dit rijtje is 14% ;). En dan kan je ook nog een elektrische auto gaan rijden voor 0%.

Kijk ook even of je aan je max. zit van je bijdrage Zvw op je loonstrook (als je aan € 194,99 per maand zit is dat het max, daaronder nog niet). Als je nog niet aan het max. zit telt je auto ook nog mee voor je Zvw.

Groetjes,
    Josien

6. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
  7. augurkjes

heel erg bedankt :)
    Ben weer een heel stuk wijzer. Ga gelijke even rekenen.

Share This Page