Lekker zeuren over de hitte....

Discussion in 'De lounge' started by Nora1983, Sep 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    is er al een topic over de hitte van deze dagen??
    Ik wil hierbij even klagen; ik vind het veel te warm, zomerzon vind ik heerlijk, maar waarom altijd weer zo overdreven??? En daarbij, het is september, de herfst moet zijn intrede gaan doen!!:x Niet dat ik zit te wachten op maanden donker weer met regen, maar een beetje normale temperaturen zou wel lekker zijn.
    Ik vind het irritant dat ik alle ramen moet blokkeren met zonnescherm, gordijnen en rolgordijnen. Voel me opgesloten in mijn eigen huis. En oja, er elke keer aan denken om savonds alles open te zetten om te "luchten"(inmiddels is het warmer in huis dan buiten...) en smorgens alles weer barikaderen voor de zon....
    en dan het gezweet, bah, zelfs als je naakt zou lopen is het nog te warm. Mijn dochter word sagarijnig van dit weer en slaapt slecht snachts omdat het op onze bovenverdieping 27 graden is:$. Ik ben net zwanger en voel me al niet al te fit, nu ben ik helemaal futloos omdat alles meer energie kost door zwangerschap én warmte. Ik kan mijn slaap ook goed gebruiken op dit moment(überhaupt altijd met een temperamentvolle peuter;)), maar snachts zweet ik me een ongeluk.
    Oja, om nog maar te zwijgen over de vliegen-explosie bij ons. We hebben boerderij, en de zwaluwen zijn weer vertrokken, en de spinnen kunnen de vliegeninvasie niet aan, ze kunnen er niet tegen eten;) en die vieze krengen komen massaal bij ons in de keuken. Alles schijten ze onder, kan 2x per week het raam wassen. ze zoemen om je hoofd en ze bijten!!(dwars door je kleding heen!).

Bah, ik heb ik helemaal gehad met de zomer!!! ik wil najaar, nu!!!:x

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Haha ik hou van onze Nederlandse mentaliteit :D

Ik heb het ook best warm. Probeer zo min mogelijk te doen. En heb flink medelijden met m'n man.

Alleen snachts zo benauwd nu.. heeeeel irritant.. zweten en benauwd. Niet Cool.

Sterkte!

3. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ja ik doe mee! Normaal gesproken ben ik dol op de zomer, maar nu ik hoogzwanger ben maakt de zon mij woest. Iedere inspanning kost me teveel energie en het enige wat werkt is languit op bed liggen met de ventilator aan. Ik heb het helemaal gehad met die warmte. Van mij mag het volgende week gaan vriezen, dan kan mn zoontje ook eindelijk zn winterkleren aan :p Van mn man mag ik niet klagen, want hij is dolgelukkig met deze hitte :x

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,628
    5,656
    113
    Ja ik had het ook graag wat koeler gehad. Heb tm maandag nog vakantie maar met dit weer zitten we binnen. Op ons balkon niet uit te houden en naar het strand gaan oid is te warm. Dus dit verpest wel een beetje mijn vakantie dagen, beetje maar hoor verder liever dit dan regen.

5. Ansji

Ansji Niet meer actief

Hahaha, ik kan er gelukkig wel tegen.

Ik vind het alleen niet zo leuk voor de kinderen, die hebben er wel een beetje last van.

Even lekker zeuren over het weer mag altijd.

Sterkte...:p

6. Dufel

Dufel VIP lid

Sep 10, 2014
    5,833
    1,469
    113
    Ik HAAAAAAT dit weer.

Zomer en lekker weer vind ik heerlijk... maar deze warmte bah bah bah.

Alles plakt, ons huis is 31 graden. We hebben geen tuin en het balkon staat pal in de zon.

Ik ben dr klaar mee

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ha heerlijk klaagtopic! Ik ben er ook niet blij mee! Het is september en ik heb hooikoorts als een malle! Benauwd, snot, jeuk bah :( en ik word snel duizelig in de hitte dus moet nog rustig aan doen ook. Hebkgeentijdvoor! Mijn man heeft het helemaal erg. Die werkt in een superhip kantoor op de hoogste verdieping. Zonder. Airco! :$ en hij komt uit een bloedheet land dus hij is echt wel wat gewend maar die vochtigheid is zo goor. Zweet, nat, bleeehhh! Kijk regen, ijzel en sneeuw wil ik ook niet :D maar een gematigde temperatuur van zo'n 21 graden lijkt me heerlijk!

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Ik heb een hekel aan dit weer, ik heb helaas een chronische ziekte die reageert op extreme warmte en kou. Tussen 3 en 25 graden gaat prima zo rond de 10-15 het best maar alles erboven of er onder reageert mijn lichaam niet goed op, dit weer vind ik dus ook echt bagger !

9. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben normaal geen klager, maar hier mag het, dus vooruit :D
    Ik heb echt een gruwelijke hekel aan deze hitte!!
    Ik kan dus serieus sowieso niet tegen warmte, ik hou van de herfst en winter, zolang het droog is (beetje sneeuw is niet erg, maar geen natte smurrie)
    Ik heb al jaren last van overmatig zweten. En als ik met dit weer naar buiten zou moeten gaan, kan ik 2 tot 3 sets kleding meenemen en 2x zoveel ondergoed. Ik vind het altijd zo voor schut om ergens te zitten en dan bij het opstaan een natte plek achter te laten. "Gelukkig" zit ik buitenshuis vaak in mijn eigen rolstoel.
    Met koud weer gebeurt dit me niet.
    Ik voel in de winter de kou ook niet zo. Ik draag het hele jaar dezelfde luchtige katoenen stretch broeken, in de zomer met sandalen en in de winter met snowboots.
    Ik kan niet wachten tot het afkoelt!!

10. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

Sep 25, 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Op zich vind ik het nog wel te doen. Dat wil zeggen, zo lang ik binnen achter mijn laptop aan het werk ben en niet teveel doe. Nadeel is wel dat ik verkouden ben, dat verpest mijn humeur.
    Maar vind het vooral sneu voor mijn meiden. De oudste vermaakt zich wel op de galerij(daar is het lekker koel) met water maar 's avonds in bed is het niet te doen. De jongste heeft er wel echt last van. Huilerig, niet willen slapen, licht verkouden ook nog dus nee, is niet fijn.

11. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Het is buiten echt warm in huis valt wel mee. Heb vanmorgen al een intensief spinninglesje achter de rug.

Maar....... Ik ben dan niet zwanger en hoef vandaag niet te werken op wat huiswerk na.

Dadelijk in de auto zonder airco daar zie ik wel tegenop dochter gaat nog naar dansles vanmiddag

12. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik was altijd dol op dit weer. Hele dag aan het strand of zwembad liggen. En als ik moest werken, dan ging ik gewoon 's avond. Of lekker op een terrasje in je zomerjurk met een lekker glas wijn. Hele avonden barbecuen. Maar die tijden zijn voorbij, voor mij voorlopig. En nu vind ik dit weer dus ook een stuk minder fijn. Deze zomer was ik of hoogzwanger, of kraamvrouw en nu een drukke mama, bij de oudste beviel ik in oktober en dat is toch prettiger. Nouja, zomer 2017 genieten we er met zijn allen hopelijk wat meer van!

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,518
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nog een paar dagen doorbijten en dan is het voorbij. Ik heb ook een hekel aan zo'n opgesloten huis en dat zweten ben ik ook zat. Heb vandaag al 2x een andere onderbroek aangetrokken omdat die gewoon nat is van het zweet en thuis loop ik met een jurkje zonder onderbroek eronder haha.Ik moet wel zeggen dat het een beetje went nu het zo lang aanhoudt maar het begint nu wel saai en eentonig te worden. Heb zin in de herfst.

14. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

Ik ben dol op zon en warmte maar die zweetdruppels die je zo onder je rokje vandaan naar beneden voelt glijden Bah.

Soort van medelijden met mijn man hij heeft bhv training vandaag brandpreventie:$

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mij hoor je niet klagen nu! :D

Ik klaag liever over de herfst en de winter:
    Guur weer
    Regen
    Zwaar bewolkt
    Kale saaie bomen
    Kou
    Gladheid met daardoor valgevaar en slipgevaar
    Ijzel
    Kou
    Je zit veel meer in huis dan dat je buiten kunt zijn
    Veel meer griep en snotvirussen
    Kortom:
    Ik snap werkelijk waar niet hoe iemand daar nu vrolijk van kan worden! Doe mij dus maar dit weer met warmte en veel zon! :p

16. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,290
    113
    Nederland
    Zolang ik me niet hoef te verplaatsen kan ik het volhouden. Ik zit sinds vanmorgen half 10 bij de voordeur (zo'n staat op de achterkant) waar ik heerlijk in de schaduw kan zitten. Ik heb alleen even m'n zoontje van school gehaald en dat was al teveel.

17. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Ik kom ook even klagen:D
    Ik wil de herfst!
    Ben vandaag jarig en zit binnen gekluisterd met me kleine meid!
    Ben die hitte zoo zat heb het zoo heet en daarbij ook nog eens lekker misselijk:(
    Heb de bad kamer en wc maar gepoetst heb ik toch het gevoel nog iets gedaan te hebben vandaag!
    Ojaa en boodschappen doen voor de hele week zit er ook niet bij met die hitte de boodschapjes vergaan gewoon in de auto😩

18. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Sluit ik mij volledig bij aan

19. Carino

Carino Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    4,277
    0
    36
    Ik hou er wel van. Dit is tenminste zomer.

Wel minder dat mijn dochter ziek is en we thuis moeten blijven. Morgen gaan ze naar oma en ga ik even van de laatste lekkere dag genieten.

20. luca75

luca75 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    4,864
    3,500
    113
    Ik vind het heerlijk zo. Ik word altijd depressief in de winter. Vroeg donker en laat licht. Koud wind regen. Nee dank je.

Share This Page