onze zoon jaimy

Discussion in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' started by sheila1986, Jan 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sheila1986

sheila1986 Actief lid

Aug 7, 2008
    196
    0
    0
    Hallo allemaal..
    helaas plaats ik hier nu ook ons verhaal..
    Ik was 28 weken zwanger toen ik erachterkwam dat ons zoontje Jaimy niet meer leefde.. Hier het verhaal..

22 december voelde ik een zeurende pijn in mijn buik.. dus heb ik de verloskundige gebeld ze zei dat ik voorlopig rust moet houden want zou teveel doen en daardoor kwam die zeurende pijn.. de dag erna heb ik mijn zoontje niet meer voelen schoppen.. dus overstuur hebben we de verloskundige opgebeld want maakte me echt hele erge zorgen.. ze is toen langs geweest en we hebben het hartje gehoord. Dat was een hele opluchting.. de dagen erna gewoon rust gehouden etc. voelde het wel wat minder schoppen maar de verloskundige had me gerustgesteld en zei dat het niks was.. en dat jaimy het goed deed.

die hele week heb k nog koorst gehad.. want had keelontsteking en oorontsteking.. weer gebelt of ik een paracetamol mocht en dat mocht toen heb ik toch gevraagd voor een extra controle en die kreeg ik op 31 dec. het hartje klopte goed en mijn buik groeide goed.. ( al vond ik zelf van niet want had best een kleine buik.. maar had dit al vaker aan gegeven en ze vertelde dat het bij iedereen anders is)
    Die zelfde dag ook nog naar de huisarts want dat had de verloskundige aangeraden.. daar heb ik een antiobiotica kuur gekregen..

'savonds met het vuurwerk schopte jaimy flink dus was echt opgelucht en dacht dat hij de dagen er voor gewoon wat rustiger was omdat ik ook niet fit was..
    Op 1 januari dacht ik dat ik jaimy nog voelde schoppen.. maar weet dit niet meer precies.. en vrijdag had ik eindelijk de 3d echo daar keken we al weken naar uit.. eindelijk ons ventje zien..

Eenmaal aangekomen daar ( uurtje rijden vanaf ons thuis) en hij zette het apparaat erop en het eerste wat hij zei was.. er is wel heel weinig vrucht water is wel verstandig om dit te laten onderzoeken in het ziekenhuis.. meteen stond mijn hart stil en had het gevoel dat het niet helemaal goed was.. toen zei hij even nix, ik moet me even orienteren 1 momentje.. toen zei hij een half uur nix.. en toen kwam het slechte nieuws; ik heb slecht nieuws jongens het hartje klopt niet meer...
    ik was in shock kon niks meer uit brengen geen traan geen gevoel helemaal niks..
    Hij zei ook dat jaimy een flinke groei achterstand had van 5 weken..

Hij heeft de verloskundige opgebeld en zei dat ze naar ons huis moest komen..
    eenmaal hier aangekomen vroeg ze wat we wilden?! wat willen we geen idee nooit overnagedacht, hoe kan je zo iets vragen dacht ik.. mijn zoontje is overleden en dit hadden we nooit verwacht.. uiteindelijk hebben we afgesproken om de dag erna na het ziekenhuis te gaan..
    daar hebben ze bloed afgenomen en op een echo gekeken.. er was weinig tot geen vruchtwater meer..

maandag 5 januari ben ik ingeleid, de pilletjes werkten meteen gelukkig..
    om 15.53 is onze zoon jaimy geboren hij woog 528 gram en was 32 cm
    (de grootte van een kindje van 23 weken maar was 28 weken zwanger.. )
    o wat was ons zoontje mooi.. voelde me trots, maar ook heel verdrietig.. toch fijn om het de hele avond nog bij me gehad te hebben..

vrijdag 9 januari was de crematie.. had geen mooiere dag kunnen zijn.. alles was wit besneeuwd.. de zon scheen,
    Samen zijn we nog naar het rauwcentrum geweest om afscheid te nemen en hebben we het kistje van onze jaimy dichtgedaan.. hij was nog steeds mooi.. ons knappe ventje.. we hebben hem meegenomen naar de crematorium waar we een hele mooie mis hadden alles erop en eraan had niet mooier gekunt. we hebben aan t einde mooie balonnen opgelaten

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Oh meid wat een verhaal :(
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd!

1 ding vraag ik me dan wel af, waarom hebben ze dat niet eerder op de echo van 31 dec gezien? Ook de verloskunde had je eerder naar het ziekenhuis moeten sturen. Toen ik bijna geen leven meer voelde van joshuah werd ik gelijk doorverwezen! Maar is natuurlijk bij jullie allemaal achteraf. Wens jullie echt veel sterkte toe!

3. Niet meer actief

Gecondoleerd met het verlies van jullie manneke Jaimy*!
    Ik wens jullie heel veel sterkte!

Liefs en dikke knuf Naatje

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    3,043
    3
    38
    Maastricht
    Lieve Sheila,

Wat een vreselijk verhaal! Ik wil jullie heel erg veel kracht en sterkte toewensen!

5. sheila1986

sheila1986 Actief lid

Aug 7, 2008
    196
    0
    0
    hoi, ja van 31 dec. was geen echo gewoon hartje luisteren.. ze is hier ook geweest met haar excusus en dat ze ons had door moeten sturen maarja daar hebben we helemala niks aan.. achteraf..

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte!

7. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Heel veel sterkte in deze moeilijke periode :cry:

8. Gefeliciteerd met jullie zoon Jaimy en tevens gecondoleerd met dit grote verlies!
    Ik leef met jullie mee!

9. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    vreselijk....veel sterkte!

10. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Verschrikkelijk!

Veel sterkte hoor meid maar toch proficiat met je zoontje, hij heeft je een mama gemaakt.

11. sheila1986

sheila1986 Actief lid

Aug 7, 2008
    196
    0
    0
    hij heeft me zeker mama gemaakt.. ben ook trots op mijn manneke!

12. BoBam

BoBam Niet meer actief

oooww heeeeeel veeeel sterkte!
    Fijn dat je hem na de bevalling nog wel bij je hebt kunnen houden!

13. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    hey sheila,

gecondoleerd en heel erg veel sterkte de komende tijd voor jou, je vriend, ouders en broertje.

grtz suus

14. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Heel veel sterkte met dit grote verdriet.

Liefs Stephanie

15. Lieve Sheila, ik wel je heel veel sterkte wensen.
    Gecondoleerd met dit grote verlies.

16. sinada

sinada Niet meer actief

jeetje meid heel veel sterkte met dit enorme verlies. Fijn om te lezen dat je ondanks alles toch een trotse mama bent

17. sheila1986

sheila1986 Actief lid

Aug 7, 2008
    196
    0
    0
    Fijn dat jullie allemaal zo meedenken.. dat doet je echt goed! bedankt..

liefs sheila

18. suusvdw

suusvdw Actief lid

Jun 25, 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    gecondoleert met dit grote verlies, heel veel sterkte de komende tijd.

19. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    Dag Sheila,

Ik heb je verhaal gelezen. Veel sterkte meis!

Liefs, Wendy

20. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat vreselijk.... :cry: zo'n mooi en lief jongetje wat zo welkom was. heel veel sterkte

Share This Page