voeding ophogen en minder flessen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door McGyver, 22 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

Hoi

onze zoon krijgt nu nog meestal 7 flessen op een dag omdat ie zelf zo vaak komt,
    hij krijgt dan 120 cc met 4 schepjes voeding

hij drinkt ze niet allemaal helemaal leeg, meestal 5 wel...
    de laatste fles voor de nacht en de nachtvoeding drinkt ie niet leeg, meestal 95 cc.
    we moeten hem voor de laatste voeding ook wakker maken. omdat hij anders wel doorslaapt, maar dan van 21 tot 3. als we hem om 23.30 wakker maken voor laatste fles komt ie ook om 3 uur snachts..

nu ben ik bij cb geweest en die zei evt minder flessen geven,
    dus naar 5/6 voedingen en dan meer cc geven.

Wil ik wel doen, maar hij valt tijdens de fles vaak in slaap, zodat hij als hij de 120 plus 4 leegdrinkt echt niet nog meer kan drinken..
    bij 120 cc plus 4 moeten we hem soms tussendoor al wakker maken...

iemand tips? hoe ik toch naar minder flessen per dag kan gaan en meer cc per fles kan geven...

hoop dat mn verhaal een beetje duidelijk is...

2. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Heb je al eens een andere speen geprobeerd. Jasmine had dit nl. in het begin ook...viel in slaap en wilde niet meer wakker worden voor de rest van de fles.
    Op advies van cb toen een andere speen gaan gebruiken (avent nr.2 ipv nr.1) Toen ik die speen ben gaan gebruiken, viel Jasmine niet meer in slaap en dronk zij haar flessen leeg.

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

met deze speen gaat de voeding al snel, dus andere speen gaat het nog vlugger, en gaat hij zich verslikken...

Deel Deze Pagina