Vanaf weer begint het

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mj24, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Hai dames, even een vraagje?
    Vanaf wanneer begint een nieuwe ei te rijpen???
    Kan je die ook gelijk naar je ongesteldheid hebben?? Ik weet dat het normaal 14 dagen is.

xx

2. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    8 dagen voor je eisprong begint het eitje te rijpen en tijdens je eisprong wordt het losgelaten en is het rijp op bevrucht te worden als ik het goed heb.

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ben een paar dagen namijn ongi zwanger geraakt...dus ik had een vroeg eitje..
    We klusten toen vlak na mijn ongi (die toen zo'n dag of 4 duurde) en de rest van de maand niet meer...maar ik was dus wel :D zwanger...

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    vanaf je 1e dag van de cyclus rijpt er een eitje en die heeft minimaal 8 dgn nodig om te rijpen....

het kan idd dat je eitje vlak voor - tijdens of net na je menstruatie is, da is toch bij veel vrouwen verschillend...dus ja het kan idd...

wat jij bedoelt van 14 dgn is gerekend bij een cyclusduur van 28 dgn dat de eisprong 14 dgn voor het begin van de nieuwe cyclus is, maar onderzoeken tonen steeds vaker dat dit nogal eens verschild en daarbij is het dus ook een "gemiddelde" waar je van uit kunt gaan...maar net wat ik al zei elk vrouwenlichaam is anders.....en ook je eisprong of cyclusduur kan zo maar ineens uit het niets veranderen, dus soms is er gewoon geen pijl op te trekken...

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mijn eitje heb ik volgens mij op dag 8 van mn cyclus gehad, dus vlak na mn menstruatie. Tijdens de laatste dagen van mn menstruatie kreeg ik dus slijm wat op vruchtbaar slijm leek, en de rest van mn cyclus dat vruchtbare slijm niet gehad, wel vlak na dag 8 witte vloed gekregen en dat heb ik dus nog steeds ;) Er zijn er ook die tijdens de menstruatie een eitje krijgen, maar volgens mij zijn dit uitzonderingen.

Deel Deze Pagina