Hallo dames, Het schema van mijn kleintje ziet er momenteel zo uit: 07:00 fles 9:30/10:00 vers fruithapje 11:00 fles 15:00 fles 17:00 vers groentehapje 19:00 fles De flesjes bedragen 180 cc + 6 schepjes. Nu heb ik het idee dat de heeele dag uit voeden bestaat...is dit een praktisch schema volgens jullie of hebben jullie misschien een tip van hoe het anders zou kunnen? Alvast bedankt.
Mijn schema voor mn meisje is hetzelfde behalve dat ik om 15.00 de groentehap geef en daar achteraan een fles (die ze meestal half op drinkt). Daarna geef ik pas om 19.00 weer een fles. Dus wij hebben 1 voeding minder dan
Bedankt voor jullie reacties dames. Weet ik in ieder geval dat ik niets raars doe of teveel geef het is een beetje puzzelen met die voedingen. Sanne, wanneer ben jij overgegaan op 3 flessen? Hoe heb je dit aangevuld?
Hoi Meryl, lijkt er op ons schema hoor. Toen wij met 6 maanden overgingen op opvolgmelk en hapjes, viel de fles van 15.00 weg en schoof de fles van 11.00 uur op naar 13.00. Dus niks om je zorgen over te maken.