Ik ben momenteel in verwachting van de 2e. Verschil tussen de 1e en de 2e zal 20 maanden zijn. Nu vragen wij ons af: is het verstandig om een duowagen aan te schaffen of een sta/zitplankje te kopen voor onze Bugaboo. In het begin kan de kleine in een draagdoek en daarna weten we niet wat verstandig is. Het is voornamelijk als ik alleen op pad ga me de kids. Als mijn man erbij is dan gaat de oudste in de buggy. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Wij hebben er wel eentje aangeschaft maar ons dochtertje is geen typje dat op z'on plankje blijft staan Dus wil haar graag vast kunnen snoeren in de wagen Ook is mijn man door zijn werk alleen de weekenden thuis en dan is het toch fijn als ik alleen met de wagen weg kan om bijvoorbeeld te voet boodschappen te kunnen halen!
Hier ook een duowagen, net geen twee jaar verschil, een plankje is er ook maar die doe ik alleen met korte stukjes, met winkelen blijft zoonlief er niet trouw op staan en kan mama niet rustig winkelen, ik heb de wagen van internet. Let wel, een tip, koop eentje die achterelkaar zit, met een naast elkaar kan je bijna geen winkel in.! Heb hem voor 85 euro, hartstikke mooi. Als we met zijn tweeen gaan, dan gaat zoonlief in de buggy en kleine gewoon in de kinderwagen.
hier straks ook 20 maanden verschil. Ik denk dat wij het gaan proberen met een meerijdplankje met zitje. Mijn man wil een gordeltje maken erop zodat ze kan blijven zitten... en als we echt lang weggaan dan kunnen we de buggy meenemen...
Mijn dochter is 5 dagen jonger dan die van jou en we schelen in de zwangerschap maar 1 dag. Dat is wel heel toevallig. Maar ik schaf een duo wagen aan. Voor de kleine stukjes is het niet zo nodig maar de langere stukken is het toch wel makkelijk
Mijn zoontjes schelen 19 maanden en de oudste is nogal een ondernemend tiepje, dus ja ik ben ontzettend blij met mijn duowagen. @ goofychick ; ik heb naast elkaar en kan bijna overal gewoon doorheen hoor
ik heb er ook 1 naast elkaar en kan gewoon overal in! Die dingen zijn tegenwoordig redelijk smal. Hier trouwens 25 maanden ertussen maar onze dochter is nogal ondeugend en rent alle kanten op dus die wil ik graag vast hebben kunnen zitten.
wij hebben straks 2 jaar verschil maar gaan geen duowagen aanschaffen... Gewoon een buggyboard en als we samen zijn idd een buggy erbij...het is waarschijnlijk voor zo`n korte tijd dat ik het zonde vindt..maar het ligt ook aan je kindje denk ik...
Wij hebben 21 maanden verschil en heb er ook 1 gebruikt. naast elkaar.. passend door elke deur, met babynestje. Ik ga hem te koop zetten trouwens.. dus mocht je intresse hebben? Groetjes Natasja
Na lang twijfelen hebben wij er wel eentje gekocht. Onze dochters schelen bijna 2,5 jaar, dus in theorie hebben we hem niet echt meer nodig. Gisteren was ik naar het ziekenhuis en had ik hem niet mee, want er zit geen regenkap op en dat vond ik sneu voor mijn baby. Maar spijt! Van het kleine stukje van de parkeergarage naar de balie waar ik me moest melden heb ik welgeteld een half uur gedaan! Te laat natuurlijk. En op de terugweg weer. Maar toen had ze inmiddels een ballon die ik voor haar vast moest houden, en begon het te regenen, dus had ik een paraplu vast, en begon de kleinste te huilen van de hoger en werden we ondertussen werden we kletsnat, dus toen heb ik haar uiteindelijk uit wanhoop opgetild en zo naar de garage gesleurd. Knettergek werd ik van het getreuzel van de oudste... :x Zo, moest er even uit. Duo-wagen scheelt een hoop frustraties. Maar ligt natuurlijk aan je kind.
Onze kinderen schelen straks ook iets meer dan 2 jaar, maar heb al een duowagen op zolder staan. Naast elkaar, ik vind achter elkaar niet te doen, erg zwaar. Ben er nu al gelukkig mee, al hebben we het niet eens in gebruik. Ben regelmatig alleen op stap, dan is het ideaal. Wij hebben trouwens een urban jungle duo.
Onze dochtertjes schelen 24mnd, wij hebben de Phil & Teds duowagen gekocht. Echt een AANRADER!! Ben er super blij mee, zou werkelijk NIET zonder kunnen. Succes met je keuze..
Ik heb een tweedehands phil en teds gekocht. Eentje met dichte zijkanten. Had jij er een babynestje in? Ik zit namelijk nog te twijfelen of ik er eentje moet aanschaffen en of het past.
@ Joja, ik heb er een babynestje bijgekocht. Achteraf gezien misschien een beetje overbodig. Jenna was nml al een flinke baby bij de geboorte (9pond) en groeide lekker stevig door. Na 3mnd kon het echt niet meer in het babynestje. Ze ging dus al wel wat sneller in het stoeltje. Maar goed, niet iedereen "maakt" zulke grote kindjes.. Met dichte zijkanten? Ken ik niet?? @Meara, voor 600,- waren wij klaar (nieuw) Vind het best wel mee vallen voor een duo wagen. Niet te vergeten dat hij ook nog lang door te gebruiken is als enkele wagen. Heb er eigenlijk ook geen last van dat je kindje dichter bij de grond is....